לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    אהבה בטרנס גלית צוק

    הרצאה יוצאת דופן המלווה את הספר המבוסס על סיפור חיים אמיתי – “אהבה בטרנס” / מאת גלית צוק

    כשעמית,בעלי, יצא מהארון כאישה טרנסג’נדרית אחרי 20 שנות נישואין וארבעה ילדים ביולוגיים לא תיארתי לעצמי שחיינו ישתנו מקצה לקצה ושאדוות תהליך הטרנספורמציה ישפיע על כל תחום בחיי.

    לימים, היה נראה שכל חיי הופכים לחורבן אחד עצום, אך מששככה המהומה והתנקה אבק המלחמה נוכחתי לדעת שהכל קרה לטובה.

    השנתיים האחרונות היו מאתגרות מאד מבחינות רבות וביניהם נתקלתי באתגרים זוגיים, מיניים, משפחתיים, רפואיים, כלכליים, נפשיים, דתיים, אתגרים עסקיים ותעסוקתיים, אתגרים עם הילדים ועם חבריהם ועוד.

    השינויים במבנה ובמערך המשפחה הובילו אותי קדימה.

    לאחר עשרים שנות נישואין בצילו של בעלי, עברתי להיות בקדמת הבמה.

    ניהלתי את העסק על לקוחותיו, ספקיו ושותפיו, הובלתי את התהליך לשינוי המין של עמית, מילאתי את תפקיד האמא ותפקיד האבא, ניהלתי מאבקים עם בני משפחה שנטשו ולא העזתי לרגע אחד לעצור ולחשוב על עצמי.

    מתוך התמודדות ותרפיה נפשית כתבתי את ספר הילדים הטרנסי הראשון והיחיד בישראל “אני רק רוצה להיות אני” שזוכה להכרה, שבחים וסיקור תקשורתי בארץ ובעולם והקמתי את עמותת “גאווה ישראלית” להסברה וסובלנות חברתית.

    בימים אלה גוף השידור “יס דוקו” נמצא בשלבים אחרונים של צילומי סרט דוקומנטרי אודות התהליך המשפחתי הקשה והמורכב בעולם, הסרט צפוי לצאת להקרנת בכורה באביב הקרוב ועמו גם הספר המבוסס על הסיפור האמתי של חיינו שכתבתי לאורך השנתיים האחרונות וייקרא “אהבה בטרנס ” (שם עדכני).

    במהלך השנתיים האחרונות הרציתי בפני אלפי מאזינים, נשים, נוער, צוותי הוראה, צוותים חינוכיים, רפואיים וטיפוליים.

    ההרצאה בנויה משלושה חלקים:

    מצגת קצרה, הרצאה ושיח פתוח עם הקהל, בו אני עונה בפתיחות רבה על כל שאלות מהתחום המיני, הזוגי, המשפחתי וכל נושא שמעניין ועולה מהקהל.

    הקהל נותר תמיד מלא השראה ומרותק מתחילת ההרצאה ועד סופה.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      יום האישה נוספים

      ממודעות לשינוי

      ממודעות לשינוי כולנו חווים קשיים מפעם לפעם. לעתים הקשיים הם יומיומיים, למשל: כשקמים בבוקר ואין כח ללכת לעבודה. כשהילדים לא רוצים להתעורר בבוקר ולא מקשיבים לנו. לעתים זה מוצא אותנו בסיטואציות כשאנשים לא...

      רשות הדיבור מירה פרקש

      "רשות הדיבור" עם מירה פרקש במופע אקטיבי, בהשתתפות הקהל מה מושך אלינו אנשים? ומה מרחיק אותם? מה משפיע על איכות היחסים שלנו בבית ובעבודה? מה "עושה" אותנו חברותיים? בואו ליצור קשרים בקלות ובמהירות. לבטא את עצמכם...

      קמעות ברכה נסים ואהבה

      קמעות הם חיבור בין שני עולמות , הרוח והגוף. ביכולתו של קמע למשוך שפע ברכה וטוב מעולם הרוח אל תוך עולם החומר במקום בו קורים נסים בה נפש האדם עומדת נפעמת...

      סוכנות שיווק דיגיטלי