לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    ד”ר יובל אבני יזמות וחב’ סטרט – אפ

    אודות

    ד”ר יובל אבני, מנכ”ל Beta-O2 חברה חדשנית ופורצת דרך המפתחת לבלב מלאכותי, הנו רופא כירורג בוגר הטכניון בהצטיינות. שותף מייסד בקרן הון הסיכון סוואנלאב במדריד ושותף עצמאי בקרן ההון סיכון הוותיקה גיזה בה ריכז את תחום פעילות ההשקעות בקטגוריית מדעי החיים והקלינטק והיה אחראי על הפיתוח העסקי הבין לאומי של הקרן.

    ד”ר אבני, יזם, מקים ומנהל חברות וקרנות בתחומי ההשקעות, השירות והטכנולוגיה בארץ ובעולם. מקדיש ממרצו ומניסיונו להרצות בפני יזמים וחברות ומעניק יעוץ פרטי ליזמים השואפים לממש את הפוטנציאל הגלום במוצר שלהם.

    עוד, משמש ד”ר אבני מרצה אורח בתכניות יזמות ומנהל עסקים במספר אוניברסיטאות בארץ והוא המרכז האקדמי של הקורס “גיוס כספים למיזמי סטארטאפ” של הטכניון, בשיתוף עם האקדמיה לפיננסים של BDO.

    ניסיונו המקצועי של ד”ר אבני החל עוד בתקופת הצבא בה שימש קצין ומפקד ביחידה מבצעית מסווגת של אמ”ן. במסגרת שירותו התנסה בתפקוד וקבלת החלטות בתנאי לחץ פיזי ונפשי, ניתוח נתונים ונחשף באופן מעמיק לתחומי הטכנולוגיה השונים, בעיקר בתחום התקשורת והמכניקה.

    השכלתו המדעית וניסיונו של ד”ר אבני הובילו אותו עם השנים לפיתוח ותמיכה במוצרים וחברות שזכו להצלחה חובקת עולם.

    כיום ד”ר אבני הוא מנכ”ל יזם ומשקיע. באמתחתו ניסיון רב שנים בתחום הייעוץ לסטרטאפיסטים צעירים והדבר מהווה שילוב חריג בנוף חברות ההזנק אף פועל לטובתו של הדור הבא: ניסיונו ופועלו של ד”ר אבני מאפשרים הסתכלות כוללת ורחבה על הענף וכך ניתן על ידו מענה מקיף ומדוקדק לאותם יזמים שמחזיקים בידם רעיון טוב, אולם מתקשים בהבנת השוק או המוצר.

    סיפור חייו וניסיונו של ד”ר אבני משמש השראה להרצאות אותן הוא נושא בארץ ובעולם ובמסגרתן הוא חושף מהן הדרכים הבדוקות להזניק קדימה קריירה ומוצר מוצלחים, מסביר מהי קרן הון סיכון ומגלה מה על יזם בתחילת דרכו לעשות, על מנת להפוך מבעל רעיון טוב לסטארטאפיסט מצליח ובנוסף מהווה סיפורו של ד”ר אבני בסיס לעידוד להתפתחות אישית ומקצועי.

    הרצאות

    “פחד להחלטה כמו חום למחלה” – ניהול הפחד בקבלת החלטות

    כמי שחולל בהצלחה מהפך בחייו המקצועיים, מבין ד”ר אבני שעל כל אדם ללכת עם צו ליבו ולממש את ייעודו. רופא כירורג מוערך שמחליט יום אחד להניח את האזמל ולפנות לקידום מיזמים והזנקת סטרטאפים של אחרים, הוא ככל הנראה הדוגמה המובהקת להצלחה בניהול פחד מפני קבלת החלטות.

    פחד להחלטה- כמו חום למחלה” הנה הרצאה אותה נושא ד”ר יובל אבני בכל הארץ וגם בעולם, במסגרתה הוא לוקח את הקהל במשעולים הסבוכים הפרטיים שהיו מנת חלקו כשגמל בלבו לחולל שינוי: ההתלבטויות האישיות, הלחצים מהסביבה, החשש מתגובת המשפחה והחרדה הכלכלית, כל אלה מקופלים בהרצאה ומתורגמים לכדי פעולות אותן יש לנקוט על מנת לעשות את הצעד הראשון ולצאת אל הדרך.

    כלים להצלחה: בסופה של ההרצאה, המהווה צוהר לעולמו של מי שעשה זאת והצליח- חושף ד”ר אבני את המפתח לניהול הפחד ומתחוורת הדרך האפקטיבית לשינוי הכיוון המיוחל. הידע אותו חולק אבני יספק ליזמים, פוליטיקאים, מנהלים ואנשים פרטיים את המפה לצעידה בטוחה אל היעד.

    השינוי, כמו אפקט דומינו קלאסי- יחולל מהפכים גם במעגלים הרחבים יותר של החיים וישפרם לאין שיעור. רכישת כלים אלה הניתנים בהרצאה הינה קריטית ותסייע לכל אחד מאיתנו לסגל לעצמו מציאות חדשה, להתמיד בה לאורך זמן ולתעל אותה לפריצה אישית ומקצועית באופן אפקטיבי.

    “האבחנה: יזם” – כישלונות, קשיים ואף הצלחות כמקפצה

    שינוי כיוון בחיים מצריך אנרגיות רבות והתגייסות מוחלטת ומלאה. על האדם לרצות בשינוי בכל מאודו ולשאוף להצלחת התהליך- שברוב המקרים יהיה מלווה בלא מעט קשיים וחרטות. כיצד מצליחים לגרש את החששות? מה יביא אותנו לכדי הצעד הנחוש הראשון?

    הרצאה חשובה זו של ד”ר יובל אבני מעלה על סדר היום את נושא הכישלונות האישיים והמקצועיים אותם עלול לחוות כל אדם, מוכשר ואמביציוזי ככל שיהיה, כשהוא יוצא למסע שינוי-הכיוון הנכסף ומסביר כיצד יש לרתום את הרוח וההיגיון הבריא לטובת דיוק ושיפור הדרך להשגת היעד.

    בהרצאה זו – “האבחנה: יזם” , משתף ד”ר אבני את סיפורי המהמורות וסיפורי ההצלחות אותן עבר בעצמו הן כיזם והן כמשקיע ומסייע בפירוק לגורמים של התבניות, ההתנגדויות וההימנעויות שעולים באופן טבעי כמו גם כלים לניתוח מיטבי של רעיונות ומיזמים.

    במהלך ההרצאה, אותה נושא ד”ר אבני גם בפני יזמים ישראליים ומשלחות מחו”ל, הוא עושה שימוש במצגות המתובלות בהומור הייחודי שלו ובאמצעותן מלמד כיצד ניתן לגבור על רגשות שליליים ואף ללמוד מהם.

    הוא שוזר בסיפורו גם תובנות מוכחות ממחקרים, מסיפורי הצלחה של אחרים להם היה שותף ומבהיר שלמרות שהדרך עלולה להיות מאתגרת ולא פשוטה – התגמול שבהצלחת התהליך הינו אדיר ומשנה חיים לטובה באופן גורף; על כך יעידו בני משפחתו, חבריו הקרובים ואותם יזמים צעירים- להם הוא משמש מנטור שאת דרכם הוא מתווה כעת בעולם העסקים.

    “עתיד הרפואה” – טכנולוגיות וכלכלה בעולם הרפואה בעתיד

    בקרוב מאד עתידה הרפואה האישית להיות אופן הטיפול העיקרי בבני האדם וזו תדחק את דרכי הטיפול הארכאיים המקובלים שהם מנת חלקנו, מסתבר, כבר 200 שנה. בהרצאה מפתיעה ומטלטלת זו, מסביר ד”ר יובל אבני כיצד תשנה הרפואה את פניה מרפואה ממוקדת מחלה לרפואה ממוקדת חולה.

    לא רחוק היום, מבטיח ד”ר אבני, בו מענה לבעיית בריאות יינתן במסגרת הקהילה ולא בבתי החולים והוא אף מגדיל ומסביר כיצד תהפוך הרפואה לחדשנית בכך שהיא תתמקד בחולה הספציפי בהתבסס על נתוני האוכלוסייה אליה הוא משתייך לטובת מציאת הטיפול המתאים ולא טיפול כוללני לפי מחלה.

    טיפול תפור אישית יבטיח, מן הסתם, תגובה מיטבית של החולה והדבר יתאפשר תודות לפיתוחים וטכנולוגיות עליהן תתבסס אותה רפואה מתקדמת: big data, מזעור, מערכות חוג סגור, אינטרנט של הדברים (IOT), הנדסת רקמות ותאי גזע ואפילו מיפוי גנטי הם רק חלק מהחידושים הטכנולוגיים בהם ייעשה שימוש ובבתי החולים סוף-סוף יתפנו הרבה מאוד מיטות בכל מסדרון.

    שינוי זה, כך מסביר ד”ר אבני בהרצאתו, ישפיע כמובן על מערכי הרפואה, אך בראש ובראשונה ישפיע על כלכלת הרפואה. רפואה אישית ממוקדת אבחון תחלק את שוק היעד לתתי שווקים ועל כן הוא יצטמצם באופן דרסטי, מה שיגרום למודל הכלכלי של חברות התרופות כפי שהוא בנוי היום- לקרוס יחד עם חברות הביטוח המממנות.

    טכנולוגיה פורצת דרך תחסוך הון עתק למערכת הרפואית, למדינה ולאזרח הפשוט שלא רק ייהנה מהוזלת הסל הרפואי שלו, אלא יחיה חיים בריאים למשך שנים ארוכות יותר.

    בהרצאה פוקחת עיניים זו ידגים ד”ר אבני כיצד הדבר יתאפשר, מדוע על תחום הרפואה להקפיד להתעדכן בעקביות ועל מנת להמחיש את גודל הבשורה הוא מגלה מהן הסיבות העיקריות שהובילו לקריסת חברות תרופות ענקיות ומה על המדינה והממשלות בעולם לעשות על מנת לתמוך בשינוי שאפתני והכרחי זה.

    את ההרצאה חותם ד”ר אבני עם מעט תחזיות בנוגע ליום שאחרי השינוי (רמז- חברות תרופות? התכוננו לשנות פנים ולהמציא עצמכן מחדש).

    ” מאחורי הקלעים של ההיי-טק ” – סודות וסיפורים של אומת הסטרט – אפ

    אין אדם שלא חלם בסתר ליבו על אקזיט וממש לא משנה באיזה תחום הוא עוסק. הבשורות על חברות הזנק ויזמים שעשו זאת ונרכשו במיליונים או במיליארדים מרטיטה וצובטת את הלב בכל פעם מחדש והדשא של אותם ברי מזל בהחלט נראה ירוק יותר.

    “מאחורי הקלעים של ההיי-טק” הנה הרצאה שנונה, משעשעת ופוקחת עיניים אותה נושא ד”ר יובל אבני ברגישות ואמפתיה, אולם מקפיד להעביר באמצעותה מסרים חד משמעיים אותם כל עובד היי-טק ובעלי חברת הזנק צריכים לשמוע. מה זה בכלל אקזיט? האם כל יזם יכול להגיע אל היעד הנכסף ומדוע, ברוב המקרים, חוסר בקיאות והתנהלות לקויה ינפצו את היתכנות מימוש החלום הזה לרסיסים?

    בהרצאה מסביר ד”ר אבני, יזם ומשקיע הון סיכון, מהי קרן הון סיכון, איך- באמצעות הסיוע והליווי הנכונים תתאפשר התבוננות כוללת ורחבה על הענף וכיצד ראייה זו תסייע בהגשמת החלום הנכסף. עוד יסביר ד”ר אבני האם בתומו של תהליך פיתוח ולמידה, בהכרח ימתינו לנו רוכשים פוטנציאליים עם מזוודות של דולרים בקצה המנהרה?

    ד”ר אבני מכיר היטב את עולם גיוס הכספים שבדרך אל האקזיט המיוחל משני צדדיו – הן כמי שגייס בעצמו כספים רבים למיזמים והן כמשקיע ושותף בקרנות הון סיכון שמלווה יזמים וחברות.

    בהרצאה זו הוא מנדב מניסיונו העשיר, מפשט עבור הקהל את מושגים ערטילאיים הקשורים בעולם האקזיט החמקמק ומחדד את הפערים הנוצרים סביב הנושא בכל הקשור לדמיון ומציאות, הן בעיניהם של היזמים והן בעיני הסביבה, פערים שעלולים להסב נזק לתהליך.

    כך תגייס הון למימוש רעיון

    יש לך את המוצר המהפכני הבא, אתה שם עליו את כל יהבך ויודע שאסור לעולם לפספס אותו. רבות ואדירות הן ההמצאות הנובעות ממוחם של יזמים אולם רובן נכשלות בשלב גיוס הכספים. אותו הון התחלתי, שיסייע בהזנקתו ופיתוחו של המוצר, הנו קריטי בשנות חייו הראשונות והקיפו של הון זה יגדיר את יכולת התנועה של היזם בשכלול המוצר והבאתו לכדי מימוש. יזמים ומפתחים רבים טועים לחשוב שהם מבינים מהן קרנות הון סיכון ופונים אליהן בגישה שגויה ובתזמון הלא נכון. הדבר משליך באופן ישיר על תגובתה של הקרן ועל המוטיבציה של היזם שבטוח כי בידו מוצר שישנה את העולם.

    ד”ר יובל אבני, שמכיר את עולם גיוס הכספים משני צידי השולחן גם כמי שגייס בעצמו כספים רבים למיזמים וגם כמשקיע ושותף בקרנות הון סיכון , משמש היום מנטור שמלווה יזמים וחברות צעירות ומזמין אותם לשאוב ממנו את הידע הרב שצבר ולתרגמו לכדי הצלחה. בהרצאותיו המקצועיות משלב אבני מצגות חביבות שמפשטות כמעט לגמרי את המושגים הקשורים בעולם הפיננסים והון סיכון ומספק הצצה לתהליך אותו הוא עובר ביחד עם אלו שמעוניינים להגיע אל היעד.

    בהרצאה ניתנים כלים בסיסיים התורמים להבנה כוללנית של התחום, מוסברת הדרך הנכונה בה יזם צריך לפנות אל משקיעיו ועוד לפני כן, מוסבר הרצף הנכון בו יש לפעול: שלב גיבוש הרעיון, תרגומו לאסטרטגיה ושלב המימון הנכסף.

    ניסיונו עתיר השנים של ד”ר אבני כרופא, משקיע, מנכ”ל ויזם שחתום על פיתוחים ומוצרים שונים בעיקר בתחום ההנדסה הביו-רפואית, מעניק לו את ייחודו בענף כמי שמסוגל לסייע ליזמים מתחילים, שלוקים בהבנת השוק והמוצר. תרומתו הרבה לאותם סטרטאפיסטים מתורגמת ברוב המקרים להצלחתם בגיבוש האסטרטגיה,המוצר ובגיוס ההון הנדרש ויציאתם לדרך, מלווים מקצועית ואישית.

    קורס גיוס כספים למיזמי סטארטאפ

    יש לך רעיון טוב ביד אך סביר שהוא אינו שווה יותר מדולר. היכולת להפוך את הדולר הבודד הזה להון, טמונה בהבנה של הדרך בה יש לצעוד לכדי מימושו של אותו רעיון-טוב.

    המציאות העגומה והמוכחת מראה שרוב החברות נכשלות בסופו של דבר בשל שתי סיבות עיקריות: בעיות במוצר או מחסור במימון הפיתוח שלו. את הבעיה הראשונה על המפתחים לפתור בעצמם, אולם הבעיה השנייה בהחלט ברת פיתרון בעזרת הסיוע וההכוונה מאנשי המקצוע הנכונים: ניווט נכון בדרך לגיוס המימון, יהווה גורם מכריע וקריטי להצלחתו של המיזם.

    ד”ר יובל אבני, מי שעומד בראשות חברות וקרנות השקעה שונות בתחום ההיי-טק בכלל ובתחום הטכנולוגיה הרפואית בפרט ומלווה מזה מספר שנים יזמים בתחילת דרכם, הוא גם מי שעומד, יחד עם אבי קאופמן- מנכ”ל האקדמיה לפיננסים של BDO, מאחורי הקורס הייחודי “גיוס כפסים למיזמי סטארטאפ”, שמוצע בלעדית ביחידה ללימודי חוץ של הטכניון.

    במסגרת התכנית יסופקו כלים פרקטיים שיסייעו בתהליך גיוס הכספים מקרנות הון סיכון, גופי השקעה, גופי מיקרו מימון וגם מחממות ואנג’לים פרטיים. ההרצאות יפצחו עבור כל יזם צעיר את האסטרטגיה הנכונה עבורו לטובת גיוס ההון וזאת בהתאם לשלב בו נמצא הסטארטאפ. עוד, ילמדו היזמים הצעירים את השפה של עולם ההשקעות וכיצד יוכלו להגן על פטנט שלהם ועל קניין רוחני.

    המרצים רבי הניסיון ישכללו עבורכם את הדרך להצגת הרעיון העסקי בפני משקיעים ויסייעו בהרכבת פרזנטציה מתאימה. הקורס מאפשר גם היכרות בלתי אמצעית עם השחקנים הפועלים בשוק המימון ואף יאפשר קיום פאנלים בהם יציגו המשתתפים בפני בכירים בתעשיית ההון סיכון.  לצד הממד העסקי גרידא- יגע הקורס גם באספקטים אישיים ויסייע בזיהו חסמים וכשלים הקשורים להון האנושי שמוביל את המיזם.

    הקורס מועבר על ידי מובילי תעשיית ההון סיכון והחדשנות בישראל שגם עוסקים בפועל בגיוס כספים לסטארט אפים שונים והוא שופך אור באופן בלתי אמצעי על תחום גיוס הכספים והופך אותו בהיר, נהיר וקריטי עבור כל יזם מתחיל.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות מבוקשות נוספים

      שרון רוזנבלום תקשורת זוגית

      "תעלומת מכונת הכביסה" גברים נשים ומה שביניהם הרצאה חווייתית על תקשורת זוגית הרצאה מרתקת ומעשירה שתגלה לכם למה אנו כל כך שונים ? ואיך אפשר בכל זאת לתקשר ולגשר על הפער? מה בהרצאה? *...

      סוכנות שיווק דיגיטלי