לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    המוסיקאי דורון גיאת “הכי תוף שיש” האבולוציה של המוסיקה באמצעות מופע תופים אנרגטי

    דורון גיאת מציג:
    “הכי תוף שיש” – האבולוציה של המוזיקה דרך התופים

    הרצאה משולבת מופע תופים

    – Performance Lecture – 

    דורון גיאת נחשב לאוטוריטה בעולם המוזיקה והתופים בישראל. דורון רקם הרצאה מיוחדת לציבור הרחב, אותה הוא מעביר בארץ ובעולם, הרצאה משולבת במופע תופים מרהיב – עם פלייבקים ובקטעי סולו. ההרצאה זוכה לביקורות נלהבות (חלקן מובאות כאן).

    מדובר בהרצאה הפורשת את התפתחותה של המוזיקה המודרנית דרך מערכת התופים, הרצאה משכילה מלהיבה ומחברת.

    טריילר מהמופע

    קטע הפתיחה

    קטע בשיתוף הקהל

    ביקורת על ההרצאה מאת מולי רבינא:

    “הרצאה מרתקת על האבולוציה של המוזיקה המודרנית.

    אפשר למנות על כף יד אחת את מספר המתופפים והמוזיקאים בכלל, המסוגלים לעשות את מה שדורון גיאת מבצע בשעה אחת של ההרצאה.

    ובכלל, לקרוא לאירוע הרצאה זה קצת כמו לקרוא למנות של השף ז’ואל רובישון – אוכל….

    זו חוויה חושנית מטורפת, לא לבעלי לב חלש, בה דורון מביא לידי ביטוי, באופן החי ביותר – בעזרת מערכת תופים, יכולת וירטואוזית, ידע מעמיק והבנה אבסולוטית – את גילגולי המוזיקה בעידן המודרני; מימי הבלוז והסול, דרך הרוקנ’רול ועד מוזיקת הפופ המתקדמת והממוחשבת של ימינו. אחריה, לא תשובו לשמוע מוזיקה כפי ששמעתם קודם.”

    “הכי תוף שיש” – תקציר:

    הרצאה מרתקת על האבולוציה של המוזיקה.

    דרך תיפוף מרהיב וסוחף, בעזרת השירים שכולם אוהבים ובפרספקטיבה של היסטוריה כללית וחברתית, דורון לוקח את הקהל למסע המופלא שיצר את המוזיקה בת זמננו, וממחיש – בנגינה ובהסברים – את המיזוג של התרבות האפריקאית עם האירופאית, את נפלאות האלתור, ואת התמורות שהולידו את הסגנונות החדשים: ג’אז, בלוז, R&B, רוק, לאטין, Fאנק, מוזיקה אלקטרונית ומוזיקת עולם, ועוד… 

    ההרצאה תפתח אתכם לעולם הקצב והמקצב, תשכיל אתכם לגבי התמורה והתפקיד של המתופף בהרכב מודרני, ותציג את ההשפעות של המתופפים החשובים בעולם דרך שירים ויצירות שהפכו נכס צאן ברזל.

    יריעת הסגנונות המוזיקליים הנפרשת בפני הקהל היא עשירה ומרגשת. דורון מנגן בליווי פלייבקים ובסולו, והדוגמאות ב”לייב” חודרות ללב האנשים ומעצימות את חוויית הלמידה,הרצאה אינטראקטיבית בשיתוף הקהל, אין רגע דל.

    המופע כבר התקיים במוסדות להשכלה גבוהה, ועדי עובדים, גופים וקרנות של שוחרי תרבות.

    משך ההרצאה: שעה ורבע

    מה תקבלו?

    • – מופע תופים בשילוב הרצאה ייחודית
    • – תלמדו על האבולוציה של המוזיקה והתפתחותה
    • – תחשפו לסיפורים שמאחורי הסגנונות המוזיקליים המוכרים

    טיזרים:

    • מה ההבדל בין היפ-הופ לבי-פופ? 
    • איזה תמורות וטלטלות עבר עולם המוזיקה בשנים האחרונות? 
    • מה הקשר בין המאבק האפרו-אמריקני למוזיקת הג’אז?
    • ומה משותף לבאך, מיילס דייויס וסטינג?

    הכירו את דורון גיאת:

    דורון גיאת נחשב לאוטוריטה בעולם המוזיקה והתופים ולאחד מהמוזיקאים החשובים והבולטים בישראל, בזכות טעמו המוזיקלי המשובח והצלחתו האמנותית בארץ ובעולם, ובזכות מאמציו נושאי הפרי להעלאת רמת ההוראה וליוזמות חינוכיות בתחום המוזיקה בישראל, ובתוכם הקמת בית הספר למוזיקה.
    דורון גיאת, מייסד ובעלים של בית הספר למוזיקה ואולפני ההקלטה והשידור בתל אביב, מוזיקאי מהחשובים והבולטים בישראל ומתופף מוכר עם ניסיון עשיר של הופעות בארץ ובחו”ל.
    חותמתו המוזיקלית טבועה בהרבה פרויקטים מוזיקליים, ביניהם בינלאומיים כמו Project RnL, ונגינה בהפקות ישראליות ובתוכניות טלוויזיה. דורון גיאת מוביל את ההרכב Giat Steps, וניגן עם גיא מזיג (הדורבנים) בהפקה של “השחור החדש”.
    דורון ייסד שיטת לימוד רחבת היקף הכוללת מתודות לימוד שנבנו מניסיון של שנים ומשאיפה לתת מענה מושלם לתלמידים בכל הרמות והסגנונות. מעל לחמישים נגנים מתעשיית המוזיקה עוצבו תחת ידיו. רצונו לקרב את הקהל הישראלי למוזיקאים המובילים בעולם, הביא אותו לעסוק בהבאת אמנים גדולי עולם לכיתות אמן והופעות בישראל בחסות בית הספר שהקים במרכז תל אביב.

    להזמנת מופערצאה… חייגו 052-5952299

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      לילי שעשוע מנהיגות מעצבת

      לילי שעשוע, בוגרת תואר שני במנהל עסקים. לימודי תעודה בתחומים מגוונים: גישור, הנחיית קבוצות , פסיכולוגיה חיובית, אימון. סגן אלוף (במיל'), אם לארבעה, אצנית מרתון. הרצאותיי עוסקות בתחומי האינטליגנציה הרגשית, התקשורת הבינאישית, והפסיכולוגיה החיובית. ההרצאות...

      סדנה לאנשי מכירות

      ארז שלו יזם ומרצה בכיר בעל ניסיון עשיר בהנחיה ופיתוח הדרכות בעולמות המכירה, שרות, מנהיגות וחשיבה חיובית. ניסיון של שנים בתחום ההדרכה, הפיתוח והעצמת עובדים והשילוב של ניסיונו העשיר והמפותח בייעוץ לעסקים ולארגונים בפרט, ניסיון...

      חוויה בתזונה

      התמכרות למזון המאה ה-21 מביאה מזון חכם, מזון מהונדס המביא ריגושים רבים לקולטני הטעם שלנו. האם הריגושים הללו טובים לנו? האם הם גורמים לנו לאכול יותר? האם מתקיימת התמכרות למזון ? ואיך אנחנו יכולים לאבחן...

      סוכנות שיווק דיגיטלי