לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    שיר וסיפור שוקה דינור

    “סיפורים הם לא דרך להעביר זמן, הם דרך להעביר חכמה מאחד לשני…” (ד”ר רחל נעמי-רמן )

    “כשהמילים עוזבות… מתחילה המוזיקה…” (היינריך היינה)

    שוקה די-נור –

    שימש במשך למעלה משלושים שנה כמנהל כספים בכיר בתעשייה.

    לאחר הכשרה רבת-שנים הוא משמש גם כמאמן ומנחה של מנהלים.

    בשנים האחרונות הוא עשה תפנית לא שגרתית והפך להיות מוּכָּר כ”איש של סיפורים.”

    שוקה מספר:

    “לפני כעשור, מתוך יוזמה לא מוסברת, התחלתי לשלוח לעובדַי אחת לשבוע איגרת קצרה, שבה חלקתי אתם דברים שקראתי, או שחוויתי בעצמי, והרשימה צמחה מעשרות לאלפים.

    היום אני משגר את הסיפורים הללו, תחת המותג “זיקוקין די-נור” דרך בלוג אישי, אחת לשבועיים. לימים הוצעה לי פינה שבועית קבועה בתכנית הרדיו של שמעון פרנס בגלי צה”ל ובשלהי 2011 גם קובצו הסיפורים הללו לספר – “זיקוקין די-נור – סיפורים לחיים.”

    הסיפורים הקצרים הללו משוגרים לאלפי אנשים ומושמעים ברדיו מתוך כוונה צנועה לעשות הבדל כל שהוא לאנשים. לרגש, להעלות חיוך, לספק חומר למחשבה ואולי סתם לתרום לכמה דקות של נחת במירוץ המטורף של היום-יום… לאחרונה חבר שוקה לאילנה חן, זמרת בעלת קול ערב, גננת במקצועה שלמדה פיתוח קול וחובשת בשנים האחרונות גם כובע של זמרת וביחד הם מעלים ערב של שירים וסיפורים מלאי תובנות.

    אילנה מספרת:

    שוקה משתף כיצד הפך מ”איש של מִסְפרִים לאיש של סיפורים” והוא משבץ בשיחתו סיפורים קטנים מהחיים ש’מפילים כל מיני אסימונים’ ומאפשרים הצצה מרעננת אל חיי כולנו.

    אני תורמת את חלקי בשירים המותאמים לרוח הסיפורים. השילוב בינינו יוצר מופע נינוח שמרחיב את הלב ואת המחשבה… המופע קולח וזורם… והסיפורים מתובלים בניחוחם של שירים מוכרים… פשוט להתענג מהשילוב.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      ליאור דגן הרצאות למורים

      הרצאות מקצועיות בעיקר למורים הרצאה מקצועית למאבחנים ולמורים מתחום הלשון וההוראה המתקנת בשפה/קריאה: כָּדַרְתִּי בַּבַּעוּט – שיטות לעבודה עם לקויי קריאה. הרצאה מרתקת ומפתיעה, שבחלקה הראשון (כחצי שעה) - הצגת המחקר...

      שרון רוזנבלום תקשורת זוגית

      "תעלומת מכונת הכביסה" גברים נשים ומה שביניהם הרצאה חווייתית על תקשורת זוגית הרצאה מרתקת ומעשירה שתגלה לכם למה אנו כל כך שונים ? ואיך אפשר בכל זאת לתקשר ולגשר על הפער? מה בהרצאה? *...

      סוכנות שיווק דיגיטלי