לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    הרצאות באילת וים המלח – אבנר נחשון

    אבנר נחשון

    מרצה בעל וותק של למעלה מ-20 שנה, BA בניהול האירוח,

    מנחה קבוצות הורים, מוסמך מכון אדלר ומשרד החינוך,

    בוגר המסלול להדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז,

    האקדמית תל חי ובוגר התכנית המטפלים

    בגישת הסמכות החדשה בבית חולים שניידר.

    מאמן אישי וותיק, מלמד ומסמיך מאמנים.

    מגוון הרצאות:

    שקט בבית, רגוע בעבודה

    מפגש ששזורים בו הומור ורצינות זו בזו.

    אנו יודעים שכאשר מערכות היחסים בבית רגועות העובד רגוע ויעיל יותר במקום עבודתו.

    מטרת ההרצאה לפתוח צוהר מחשבתי על חוויית הורות וזוגיות מהנה בעזרת כלים פשוטים.

    “כשאבא שלי הסתכל לי בעיניים, הייתי משפיל מבט והולך. כשאני עושה את אותו הדבר לילדי

    הם שואלים אותי אם קרה לי משהו בעין…”.

    אין ספק שמערכות היחסים ותפיסת הסמכות בעולם השתנתה.

    הדבר בולט במבנה המשפחתי אך לא רק שם. סמכות הרופא, סמכות המנהל ועוד השתנו.

    במפגש זה נברר ונשוחח עם הקהל על הגורמים ששינו את מערכות היחסים בבית ובחוץ,

    מה גרם לכך ואיך ניתן להתמודד עם זה. הסדנה היא חווייתית והקהל לוקח בה חלק פעיל.

    מחשיבה חיובית להעצמה אישית:

    בחיים אין בעיות, יש אתגרים”. מה ההבדל? בעיה היא גבר מייאש, אתגר מדרבן אותנו לפעול.

    אם נאמץ צורת חשיבה זו הרי שברור שהכול פתיר והכול אפשרי.

    כל אחד מאתנו חווה את חייו דרך זווית הראייה שלו. זווית זו היא תוצר של חינוך ,

    חברה, חוויות ועוד. סדנא מרתקת זו מגלה למשתתפים את היכולת שלהם לשנות את

    זווית הראיה וכתוצאה מכך גם את התוצאות של מחשבותיהם.

    המפגש כולל פעילויות שונות כמו תרגילים, עבודה עם קלפים ועוד,

    הכל בהתאם להתנהלות המפגש..

    תקשורת בעולם של מסכים וטכנולוגיה

    פער הגילאים בין העובדים במקומות העבודה מביא עמו אתגר תקשורתי בינאישי שאיש לא צפה.

    בהרבה מקומות עבודה יש אנשים שדוברים את אותה השפה אבל לא מבינים האחד את השני.

    הרצאה מרתקת על השפעת הטכנולוגיה  על התקשורת בתוך הארגון, המשפחה ובחברה.

    איך מתמודדים עם דור שמדבר פחות וכותב יותר.

    בואו להכיר את צורת התקשורת החדשה בעולם. הרצאה אקטואלית ורלוונטית לכל אחד.

    חלומות מתגשמים, באמת

    סדנה  חווייתית שנוגעת בכל אחד מאתנו.

    חשבתם איזה חלק בחייכם אתם עושים כי צריכים או חייבים ואיזה חלק אתם בוחרים לעשות?

    מאחורי שאלה תמימה זו מסתתרת התשובה לכל היכולות שלנו להגיע לתוצאות ולהצלחות

    בכל תחומי החיים שלנו.

    נקבל מיומנויות בלקיחת אחריות, ניהול נכון של חיינו והגעה ליעדים בהם אנו מעוניינים.

    אני מזמין אתכם לקחת חלק בחוויה סדנאית של רצינות וצחוק, ויכוחים ואי הסכמות

    ומעל לכל תובנות שאיש לא נשאר אדיש אליהן.

    סדנא זו משנה תהליכים והתנהלות אצל אנשים בודדים וארגונים שלמים.

    משחקי תקשורת (מתאים לקהל של עד 30 משתתפים)

    תקשורת בין אנשים היא אחד התהליכים הדינמיים והמסובכים הקיימים.

    הסיבה – מורכבותו הרגשית / פסיכולוגית של האדם.

    אתגר זה מגיע לידי ביטוי לרב במערכות שאנשים אמורים ליצור בהן תוצרים ולעמוד ביעדים.

    על מנת להתגבר ולהצליח יש מספר שיטות כמו יצירת שפה משותפת, יצירת כללי תקשורת,

    הבנת תפיסת תקשורת סובייקטיבית ועוד.

    במפגש מהנה זה נשחק במשחקים שונים ודרכם ניצור גישה תקשורתית משותפת כמו גם

    כלי קידום תקשורתיים כמו עידוד, העצמה תקשורתית ותפיסת הסובייקטיביות התקשורתית.

    הדברים החשובים באמת. לי! (ניהול זמן מודרני)

    בואו נחשוב על הזמן שלנו, הדגש הוא על המילה “שלנו”.

    אם נבין שהזמן הוא משאב אישי של כל אחד מאתנו נתחיל להתייחס אליו בצורה שונה.

    בגן למדנו את השיר שעון בן חיל ואין לנו מושג עד כמה שיר זה השפיע על תפיסת הזמן שלנו.

    כל אדם מקבל 24 שעות ביממה. מאותו הרגע הוא בוחר מה לעשות עם הזמן וכיצד לחלק אותו.

    מה לשמור לעצמו ומה לתת לאחרים.

    הנקודה היא שרובנו משוכנעים שהזמן לא עומד לרשותנו ושאנו נתונים למרותם של אדוני הזמן.

    האמת היא שאנו נתונים למרות זו רק בגלל שבחרנו לתת או למכור את הזמן שלנו למישהו אחר.

    מה עושים עם זה? איך משתלטים על המשאב הזה? על כך בסדנא מרתקת זו.

    הטמעת תהליכי השירות

    השאלה שאנו שואלים את עצמנו בתום כל תהליך שירות היא

    האם הלקוח היה מרוצה ובאיזו רמה? זו השאלה החשובה ביותר. מנוקדת המבט “השירותית”.

    מחקרים רבים עוסקים בשאלה איך גורמים ללקוח להיות מרוצה.

    לקוח יהיה מרוצה אך ורק אם הצלחנו לכוון נכון לצרכים הרגשיים שלו, אם הצלחנו להפוך אותו

    לאדם שמח, אם הוכחנו לו שבוא האדם היקר והחשוב לנו ביותר,

    אם גרמנו לו להרגיש שאין לנו מאות לקוחות אלא הוא ורק הוא קיים.

    האתגר הוא שעומד לרשותנו זמן קצר במפגש עם לקוחות.

    במפגש חווייתי בו המשתתפים לוקחים חלק פעיל אנו מתוודעים לפסיכולוגיה

    העומדת מאחורי חווית השירות של הלקוח.

    המפגש משלב הומור ורצינות ומאפשר למשתתפים להתחבר לחוויה ודרך כך,

    לשפר את איכות השירות אותו הם מעניקים ללקוחות.

    להזמנת מפגש באילת חייגו כעת 052-5952299

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      בתי ספר נוספים

      פרופ' אריה סובר לקחת את הצחוק ברצינות

      פרופ' אריה סובר כתב ביים ושיחק במחזות ותסריטים קומיים לתאטרון, לקולנוע ולטלוויזיה. בזכות מלגה שקיבל מממשלת צרפת, כתב את עבודת הדוקטור שלו בחקר ההומור באוניברסיטת פריז. בנוסף, הוא למד ליצנות בבית הספר הלאומי לקרקס...

      גלעד ויטל מסע מוזיקלי

      מסע מוזיקלי חווייתי עם המוזיקאי גלעד ויטל מפגש מעורר מחשבה על החיבור אל השורשים בתהליך גיבוש הזהות האישית דרך המילים והמנגינות. המוזיקאי גלעד ויטל מזמין את המשתתפים למסע חוויתי בין העבר...

      הרצאות לבתי ספר

      הכל על הרצאות לבתי ספר מערכת החינוך בישראל מתמודדת עם למעלה משני מליון תלמידים בישראל. לצד לימודי הליבה ומקצועות החובה, ניתן ואף רצוי לתבל את מערך הלימוד עם מבחר פעילויות העשרה משלימות, במגוון תחומים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי