לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    ‘להחזיר את השקט’ – מפגש של הילינג לצלילי הקערות הטיבטיות

    ‘להחזיר את השקט’ – מפגש של הילינג לצלילי הקערות הטיבטיות

    איריס זינגר מטפלת מאמנת ומלווה תהליכי התפתחות רוחניים

    תדר צלילי הקערות הטיבטיות מאפשר לנו להוריד מתח, להפחית כאבים, לאזן את מערכות האנרגיה וההורמונים, להתחבר ללב לאמת הפנימית ולהרגע.

    בתוך מרחב עוטף ומרגיע לצלילי הקערות הטיבטיות נאפשר לעצמנו לשמוח, להקשיב ולאהוב. ‘להחזיר את השקט’ הוא מפגש של ריפוי דרך צלילים שבו נחבק את עצמנו, נתמלא בכוחות, נתאזן ונתחזק.

    המפגש מתאים לקבוצות קטנות ועד לקונצרטים גדולים

    משך המפגש – שעה וחצי

     אתר : http://singingbowls.co.il/

    קצת עלי :

    איריס זינגר מטפלת ומלווה תהליכי התפתחות רוחניים

    אני אוטודידקטית, חוקרת מוסיקה, צלילים וקולות, מלחינה, יוצרת ושרה, מנחה סדנאות מוסיקאליות, למעלה מ 15 שנה. יצרתי וכתבתי את סדנת “דואט”, לתקשורת בין ההורה לתינוק, באמצעות מוסיקה, כתבתי והלחנתי את “גומות של צחוק” – דיסק מוסיקלי לתינוקות ולכל המשפחה, סיימתי לימודי שירה ומשחק בבית צבי, לימודים במכללה ההוליסטית בכרכור, מנחה מעגלי נשים והתפתחות. בשנת 2009 נחשפתי לראשונה לבודהיזם ומאז, אני לומדת ומתרגלת דרכים להפחתת הסבל, ע”פ הבודהיזם., למדתי והוכשרתי לטפל בקערות טיבטיות דרך המסעות שלי בעולם,  שהייתי ותרגלתי במנזרים בודהיסטים, בנאפל וכיום  מארגנת ומוציאה מסעות להתבוננות בנפאל .למדתי אימון בודהיסטי לחיי היום יום, במכללת גוף נפש, רמת השרון. פיתחתי ויצרתי את “שירת השמיים” – מופע של שירה מקודשת וניגון בקערות טיבטיות. כיום מלווה ומאמנת רוחנית, מקיימת טיפולי קערות טיבטיות אישיים, זוגיים וקבוצתיים. עורכת קונצרטים, סדנאות ומפגשים מוזיקאליים מרתקים, בארץ ובעולם ומעבירה קורסים להכשרת מטפלים בקערות טיבטיות.

    להזמנת מפגש חייגו 052-5952299

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      אורח חיים בריא נוספים

      אלעד ששון - להתמוטט או להתמודד

      להתמוטט או להתמודד: מגוון הרצאות מרתקות המלמדות כלים מעשיים להתמודדות במצבים שבהם אך טבעי להתמוטט. ההרצאות מבוססות על ניסיון אישי ומציגות מכנה משותף של חשיבה מחוץ לקופסה.  אודות בוגר תואר שני ביישוב סכסוכים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי