לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    ‘להטוטי מוח’ – הרצאת השראה מאת עמית קניג

    ‘להטוטי מוח’ הרצאת השראה ייחודית 

    היי, אני עמית קניג 😊

    את הקריירה שלי כאומן קרקס התחלתי בגיל 12 בחוג ג’אגלינג בבית אקשטיין בגן שמואל, חוג שנתן לי הזדמנות להיות מי שאני – להתחבר לעצמי ולמי שרציתי להיות, למרות ש”החיים” הכתיבו לי מסלול משלהם.

    ההתעקשות שלי להילחם וללכת למקום שאליו אני מחובר מאז הוכיחה את עצמה מעל ומעבר – גיליתי מקום חדש שבו אני שלם, מאוזן, וגם… מיוחד.

    מאז, פיתחתי ושכללתי את כישוריי – למדתי אימפרוביזציה, תיאטרון והבעה בתנועה, הגעתי לבמות הנחשבות בעולם עם טובי הלהטוטנים מהתחום, פיתחתי מופעים משלי, השתתפתי במופעים של סירק דרימס (מבית סירק דה סוליי), ואת כל זה עשיתי למרות שלמדתי בבית ספר לחינוך מיוחד עם אבחנה של בעיה נוירולוגית קשה!

    את ההרצאה “להטוטי מוח” הקמתי מתוך מקום של שליחות.

    אני מאמין שהדרך שעברתי תוכל לתת השראה לאחרים, ותוכל להעצים את אלו שנמצאים במקומות הקשים – את אלו שאומרים להם ש”הם לא יכולים” כי קיימות אצלם בעיות של קשב וריכוז, או בעיות קוארדינציה.

    אז אם אתם רוצים לשמוע ולהיתרגש וגם לראות על הדרך הופעה אז אל תהססו לדבר איתנו

    קבלו הצצה קטנה לאחד המופעים שלי ותראו לאן אפשר להגיע אם רוצים מספיק חזק  :

    לפרטים נוספים ותאום הרצאה חייגו : 052-5952299

    ***ניתן לקבל גם פרטים אודות מופעי פריצה לאירועי חברה ואירועים פרטיים שיציתו את הדימיון ויהפכו כל ארוע לחוויה בלתי נשכחת עליה ידברו כולם 

     

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      אירועים נוספים

      הפקת אירועים

      דפנה שייט – אירועים, פסטיבלים, חלומות. בית הפקות שהוא בית ONE STOP SHOP - מספקים מעטפת שירותים נרחבת תחת קורת גג אחת. מתמחים באירועי - קונספט ייחודיים, כנסים מקצועיים, אירועי...

      סוכנות שיווק דיגיטלי