לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    להיות מלכת אסתר מיכל כהן-חי

    סדרת הרצאות להעצמה ומימוש הפוטנציאל האישי-נשי

    מיכל כהן-חי סופרת – רב המכר לילדים “תפילילה”, “זמן שמים”

    ספר השראה ותרגול לנשים, מרצה ומנחת סדנאות במסגרת הרצאות הדגל המרתקות שלה מעבירה מיכל סיפור אישי מרגש ומעצים וכלים משמעותיים לכל אישה באשר היא מתוך כבוד לבינה הנשית שניתנה לכל אחת מאיתנו למיכל מבחר הרצאות, מותאמות לכל קהל נשי:

    ניתן להזמין כל הרצאה בתוספת סדנה מעשית. מספר המשתתפות אינו מוגבל.

    מיכל מקיימת כיתות אמן (לסטודנטים,בעלי עסקים ובבתי ספר) בנושאי – כתיבה, יצירתיות והגשמה.

    מיכל כהן חי כתבה על ספרה החדש

    וקצת על הסיפור של מיכל:

    הרגעים האלה בחיים, שכולנו מפחדות לפגוש כשהאדמה רועדת מתחת לרגליים וכשהמציאות משנה פניה.

    זה בדיוק מה שקרה למיכל כהן-חי באחר צהריים אביבי אחד כשבעלה נפטר בפתאומיות.

    ומתוך הטלטלה הזו, נולד משהו. אחר.

    בהרצאות משתפת אותנו מיכל בדרכה האותנטית, הנעימה והישירה בסיפור שלה בתובנות עמוקות, מרגשות ומלאות השראה על החיים של כולנו על החמצה והגשמה, על פחדים, על זיכרון ילדות אחד – והכוח שלו לחולל שינוי ממש כאן ועכשיו על היכולת לחבר בין עבר להווה כדי ליצור עתיד טוב יותר וכדי לקחת את מה שהחיים מציעים לנו בשתי ידיים פתוחות אלו הרצאות שמתאימות לנשים באשר הן, הרצאות שיהדהדו בלבכן עוד זמן רב בין אם זה מפגש לעובדות או כנס נשים מקצועי  ההרצאות סוחפות, מלאות השראה עם תובנות מעשיות לחיים  ומתאימות לכל קהל נשי!

    חזרתי הביתה עם שמלה קטנה בלב..

    מיכל היקרה, יש לך את הצניעות והנוכחות, הקרבה והנימוס, הרגש והאיפוק.

    תודה על כל הרגעים המרשימים והמעוררים השראה.

    חזרתי הביתה עם שמלה קטנה בלב..

    סבין

    ההרצאות מוגשות לכל קהל נשי בהתאמה

    לנשות חינוך, עובדות בארגונים, מאמנות ומטפלות,

    אמהות, נשים מתמודדות ועוד…

    מיכל כהן-חי

    • סופרת ומרצה
    • עוסקת בייעוץ, ליווי והשראה לנשים במשברי חיים
    • M.A בייעוץ, מנחת קבוצות ומשפחות מוסמכת
    • מחברת שותפה ברב המכר לילדים “תפילילה” וכותבת הספר לנשים “זמן שמים” בעלת עסק עצמאי – “מסע אישה”, מטפלת בקליניקה באמהות ונשים שרוצות יותר מהחיים שלהן, שבוחרות להפוך את המשבר לסיפור אחר.

    אמא לארבעה ילדים

    ההרצאה עוררה לחשיבה מחודשת על עשייה.

    מיכל כהן חי, היא בראש ובראשונה אישיות מעוררת השראה.

    את הסיפור הכואב והלא פשוט שלה, מעבירה ברוך ובשלווה  יוצאי דופן ומצליחה, מתוך אותו כאב, להעצים את הקהל, לתת לו פתח לגדול ולצמוח – כל אחד מתוך משבריו האישיים ובזה גדולתה.

    הזמנתי את מיכל להעביר הרצאה במסגרת מועדון נטוורקינג של נשים עצמאיות  והן התמוגגו וסיפרו שההרצאה עוררה אותן לחשיבה מחודשת ולעשייה.

    מירי בן דוד ליוי – עיתונאית ידיעות אחרונות, מנכ”ל מועדון הנטוורקינג “החצאית”

    היה מדהים!

    היה מ ד ה י ם! מעורר השראה ברמות על!!

    כל כך שמחה שבאתי!

    ענת קוצר גפני

    כוחות שיכולים לחולל מהפכה אצל כולן

    מיכל היקרה,ההרצאה הייתה מדהימה!

    את אלופה ומיוחדת עם כוחות עצומים שיכולים לחולל מהפכה אצל כולן.

    תודה לך!!

    שירי מ.

    הלכתי לחפש השראה, מצאתי מלוכה.

    להרצאה “להיות מלכת אסתר”, הגעתי בסופו של שבוע עבודה מטורף, עמוס מטלות ומשימות, ריצות ואתגרים. בדרך לשם, עוד חשבתי לעצמי שיכולתי במקום להיות שם, לעשות כל כך הרבה דברים נוספים, אבל אז, מיכל עלתה לבמה… – את מיכל כהן חי אני מכירה לשמחתי כבר די הרבה שנים – אפשר לומר, שמגלגולים שונים של שתינו, לא רק ברמה הרוחנית, ממש כאן, על פני כדור הארץ.

    שתינו חיינו חיים שונים בעליל מאלה שאנחנו חיות היום ועדיין, מיכל, בכל גלגוליה, תמיד חכמה באופן רחב ושקט ועמוק, תמיד מאירת פנים, תמיד שקולה וחמה, אבל על במה….?!!!

    אז בשישי , מיכל עלתה לבמה, נשמה עמוק, חייכה במבוכה אל הנשים הרבות שגדשו את בית ציוני אמריקה ואז, המילים החלו יוצאות, רועדות מעט ומתחזקות ומחזקות ככל שהסיפור הנפלא שסיפרה, מתעצם והולך. שקעתי,סומכת על מיכל שתוליך אותי בבטחה.

    מיכל סיפרה על ילדותה, על תהליכים, יצירה. מיכל סיפרה סיפור ילדות שהלך והבשיל והילך קסם באוזני המאזינות. בעודה עוברת בין תחנות חייה, כמו בסרט טבע יפהפה, היה שם פרח הולך ונפתח ומבשיל ומעלה פרי.

    כשמיכל סיימה את דבריה, עמדה שם מלכה שהבמה היא ממלכתה הטבעית. כשמחיאות הכפיים נדמו, קהל שלם של נשים טרודות, עמוסות ועייפות – שעצרו את עיסוקי השישי שלהן לטובת הרצאה – קמו ממושביהן זקופות יותר, מחייכות, מלכות. מעטות הנקודות בחיים שאת יודעת שמשהו חולל בך שינוי בזמן אמת – אני יודעת שיצאתי משם מלכה.

    תודה לך מיכל אהובה, היה משנה חיים, לא פחות! “

    אפרת רומן, יזמת ואמנית רב תחומית, מייסדת cureDiva&Ezbra

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      רפי שרגאי כמו בקולנוע

      רפי שרגאי בוגר לימודי תאטרון חברתי באונ' ת"א, בימוי תאטרון בסמינר הקיבוצים, קולנוע במכללת ספיר ותסריטאות בבית ספר  של עידית שחורי, תסריטאי, במאי ומרצה לא שיגרתי לקולנוע, המשבץ...

      אלי גלפרין במופע

      מופע חדש ייחודי, אותנטי וקורע מצחוק! השחקן והקומיקאי אלי גלפרין במופע חדש, אינטליגנטי ובעיקר מצחיק על החיים בארץ הזו ובכלל.. ידיעות תקשורת: אלי, אוי אלי אלי, איזה איש מצחיק! עוד באותו הערב...

      לדעת כסף אילנה ריכמן

       אודות המרצה: אילנה ריכמן בעבר הייתי בעלים ומנכ"ל של חברה גדולה ומובילה בתחום מחקרי השוק: "אילנה ריכמן מחקר וייעוץ שיווקי". החברה ביצעה מחקרי שוק וייעוץ שיווקי במשך שנים רבות , עבור...

      סוכנות שיווק דיגיטלי