לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    משפחה בטרנס גילי צוק

    הרצאה יוצאת דופן

    המלווה את שני הספרים המבוססים על סיפור חיי האמיתי

    “האם יש לנו בחירה ושליטה על חיינו, או שהכול מכתוב?”

    חינכו אותנו לרצינות, לאחריות, להגינות. לאורך חיינו הטמיעו בנו ערכים של משפחה, אימהות וזוגיות.

    אז הלכתי לעבר המטרה והקמתי בית ומשפחה, ילדתי ארבעה ילדים מדהימים וחשבתי שאני בדרך הנכונה, עד שברגע אחד, בינואר 2016, בלי סימנים מוקדמים ואחרי 20 שנות נישואין, בעלי, יצא מהארון כאישה טרנסקסואלית.

    ההלם ומשבר האמון הכו בי יום אחר יום וכל ניסיונותיי להתעלם מהם ולהתנהל בקור רוח  לא נשאו פרי.

    לימים, היה נראה שכל חיי הופכים לחורבן אחד עצום, אך מששככה המהומה נוכחתי לדעת שהכול קרה לטובה.

    השנתיים וחצי האחרונות היו מאתגרות מאד מבחינות רבות וביניהם נתקלתי באתגרים זוגיים,מיניים, משפחתיים, רפואיים, כלכליים, נפשיים, דתיים, תעסוקתיים, אתגרים עם הילדים, ומערכת החינוך ועם חבריהם לספסל הלימודים.

    נכון. בחרתי להישאר עם בעלי, שהפך לאשתי עד סוף התהליך לשינוי מין וליוויתי אותה לאורך כל הדרך.

    טיפלתי וסעדתי אותה גם בתאילנד, עת התאימו את גופה לנפשה.

    האם יש לנו בחירה ושליטה על חיינו, או שהכול מכתוב? מה היה קורה לו הייתי מקבלת החלטה אחרת ובוחרת שלא להישאר? איך כל בחירה בחיינו משפיעה על חיינו? האם להישאר במקום לא טוב בחיינו בכל מחיר? ומה קרה כשהתעוררתי והקשבתי לאינטואיציה ולתחושות הבטן שלי? איזה מחיר שילמתי והאם היה שווה?

    השינויים בחיי הובילו אותי קדימה. לאחר עשרים שנות נישואין בצילו של בעלי, עברתי להיות בקדמת הבמה. ניהלתי את העסק המשפחתי שלנו על לקוחותיו, ספקיו ושותפיו, הובלתי את התהליך לשינוי המין של עמית, מילאתי את תפקיד האמא ותפקיד האבא, ניהלתי מאבקים עם בני משפחה שנטשו ולא העזתי לרגע אחד לעצור ולחשוב על עצמי. מתוך התמודדות ותרפיה נפשית כתבתי שלושה ספרים, ראשון בסדרה הוא ספר הילדים הטרנסי הראשון והיחיד בישראל אני רק רוצה להיות אני” (בהוצאת אופיר ביכורים) , כתבתי והוצאתי לאור את הספר “אהבה בטרנס” (בהוצאת דרור לנפש) המבוסס על סיפור חיי ונכתב עד אוקטובר 2016 עת החלטתי להתגרש וכן את הספר עכשיו תור גילי” (נמצא בימים אלה בהוצאת מדיה 10) המתעד את תהליך גירושיי, התהליך בו הפכתי משכירה בחברה בה שימשתי כסמנכ”לית לעובדת שכירה אחרי שמונה שנים, הספר מתאר בין היתר את התהליכים המורכבים שעברתי עם הילדים שחשבו שהכול כבר מאחורינו וכן את התהליך המגדרי-מיני שעברתי כשבחרתי להמשיך את פרק ב’ בחיי לצד אישה.

    בימים אלה גוף השידור “יס דוקו” מציג את הסרט הדוקומנטרי שהוסרט בשנים האחרונות ומתעד את כל

    התהליך המשפחתי הקשה והמורכב בעולם, הסרט צפוי לצאת להקרנת בכורה באביב הקרוב בארץ ובעולם.

    במהלך השנתיים האחרונות הרציתי בפני אלפי מאזינים, נשים, נוער, צוותי הוראה, צוותים חינוכיים, רפואיים וטיפוליים. כל הרצאה עוברת אינטרפרטציה ומותאמת באופן מדויק לקהל היעד ומתמקדת בכל פעם בפן אחר של התהליך, בהתאם לבקשת מזמין ההרצאה. בין הנושאים המועברים: אלסטיות בעולם העבודה והתעסוקה, צמיחה ממשברים, העצמה נשית, משפחה, מגדר, זוגיות, מיניות וכדומה.

    הקהל נותר מרותק מתחילת ההרצאה ועד סופה.

    אשמח להגיע לערב שכולו השראה,

    לקבלת הצעת מחיר חייגו 03-7284154

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      דרך המשי אביגדור ספיר

      אביגדור ספיר, גמלאי הי - טק בן 73 הרצאותיי מספרות על הרפתקאותיי כתרמילאי בגיל מבוגר חוויות אישיות מלוות באינפורמציה על המקום, צילומי נופים, אנשים ודברים מעניינים אחרים. ההרצאה על דרך המשי מספרת...

      דר' איריס בר און

      אז..והיום… תוחלת החיים התארכה וגיל 70 היום דומה לבני ה-50, המודעות לאסתטיקה , לבריאות , והגירויים הרבים שאליהם אנו חשופים תורמים לרצון לחיות. לחוות ולהשתוקק .מתרחשים שינויים: ביולוגים , מנטליים, פסיכולוגיים, אשר יוצרים לעתים פער בין...

      עופר בן צבי הצלחה בעסקים

      עופר בן צבי מדריך עסקי, מרצה ויזם. מומחה לאסטרטגיה שיווקית והמרצת אנשים לשינויים והישגים. עופר בעל ניסיון של שנים בניהול ולווי אנשים ועסקים להשגת תוצאות יוצאות דופן. ניסיונו הניהולי של עופר בעולם העסקים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי