
חייבת משהו מתוק- ליום האישה
בשנים האחרונות, יום האישה הבינלאומי שחל בתחילת מרץ הפך לאירוע מרכזי במקומות עבודה, חברות וארגונים עסקיים, עמותות, משרדי ממשלה ומתנ"סים. כמעט ולא ניתן למצוא היום ארגון שלא מציין בדרך...
“תודה ליאור על חוויה מרגשת .
ההרצאה הייתה מרתקת: בחומרים,
בגישה הבלתי אמצעית ובחיבור מידי לקהל .
זו לא רק החוויה שלי, אלא מיצוי של
השיחות בגינה לאחר ההרצאה.
תמשיך לרגש, ללמד ולשנות את חיינו.”
אילנה ויבל,
יועצת ארגונית ומאמנת אישית
“הרצאה מענגת ! היה מרתק, מצחיק וחכם.
ביקורת קלה קצר מדי לטעמי
רציתי עוד… “כפיר ברוך, אלקטל-לוסנט ישראל
” לעתים רחוקות קורה שהרצאה מקיימת את כל מה שמבטיח הפרומו…
אבל הפעם ההבטחה קוימה במלואה. היה מרגש, זורם,
ובעיקר מעורר השראה. ” אילנה היוז, ת.א.ג מכשירים רפואים, קומפויז’יון
” תודה על הרצאה מרתקת, מלאה בכריזמה, אנרגיה,
עם המון טיפים. תודה על החיזוקים להמשיך לחלום,
זה לא תמיד פשוט כשבונים משהו חדש.
אבל בהחלט משתלם כי לאושר אין מחיר!” רחל מנדלוביץ , Dancing Manngers
משובים אלו נכתבו על ידי משתתפים בהרצאות וסדנאות
שהעברתי בארגונים ובחברות לאחרונה.
חכמת ההמונים והגשמת חלומות
הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע”י James Surowiecki ובו הוא טוען
שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים.
הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותרממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות,
פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד.
המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב
ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים.
ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED
ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.
מהפיכת המדיה החברתית
השימוש הגובר בפייסבוק וברשתות חברתיות גורם לשינוי בדפוסי ההתנהגות של אנשים רבים.
מעל 3.5 מיליון ישראלים מחוברים לפייסבוק אשר הופך להיות עבור רבים מהם אמצעי המדיה העיקרי.
ההרצאה עוסקת בהשלכות השונות שיש למהפכה הזאת על תחומים רבים בניהם עולמות התקשורת,
שיווק, פוליטיקה, שירות הלקוחות, מיתוג האישי ועוד.
מיתוג אישי באמצעות רשתות חברתיות הרשתות החברתיות
מאפשרות לכל לעשות Networking דיגיטלי
ולהעצים את המותג האישי שלו. הגישה המידית לכמות גדולה
של אנשים באמצעות פייסבוק, טוויטר ובלוגים
מאפשרת Networking אפקטיבי בקנה מידה גדול. ההרצאה מציגה
כיצד ניתן לעשות שימוש במדיה החברתית ככלי
ל-Networking ומיתוג אישי. בנוסף, היא מציגה את הערך שיש למדיה חברתית
ככלי לתקשורת בלתי פורמלית בתוך הארגון.
עולם השיווק והפרסום נמצא בעיצומה של מהפיכה שנוצרה כתוצאה מהשימוש הגובר באינטרנט ובמדיה חברתית.
מוצרים כדוגמת Yes Max/Tivo מאפשרים לדלג על הצפייה בפרסומות. במקביל, הפופולריות של הרשתות החברתיות גורמת לכך
שאנשים רבים מקבלים המלצות על מוצרים מהחברים שלהם. האמינות שהם מייחסים להמלצות של חברים תמיד גבוהה יותר
מאשר פרסומות ולכן קשה להתמודד. ההרצאה/סדנא מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מרקום ומנהלי פרסום.
מחקרים רבים מצאו שהפחד הנפוץ ביותר של בני אדם הוא הפחד לעמוד מול קהל ולהרצות
(מוות במקום השני ופחד מעכבישים במקום השלישי).
עבורי הרצאות הם מקור אנרגיה, מקום שבו אני מקבל הרבה יותר מאשר נותן.
נפלה בחלקי הזכות להרצות במאות רבות של אירועים, החל מקורסים
לקבוצות קטנות וכלה באירועי ענק בפני קהל של אלפים רבים.
הדבר המשותף לכל הקהלים הוא הצמא לשמוע סיפורים טובים.
סיפורים שנותנים השראה ומציגים רעיון חדשני ומעניין.
בשנים האחרונות, יום האישה הבינלאומי שחל בתחילת מרץ הפך לאירוע מרכזי במקומות עבודה, חברות וארגונים עסקיים, עמותות, משרדי ממשלה ומתנ"סים. כמעט ולא ניתן למצוא היום ארגון שלא מציין בדרך...
כתב וחידה פעילות שכולה אתגר וחשיבה מחוץ לקופסה (ולמנעול...) תרתי משמע!! זו לא סתם כותרת. שמעתם פעם על פעילות של חידות ואתגרי חשיבה בסגנון חדר בריחה נייד המגיעים אליכם למשרד בנושא מנהיגות וגרפולוגיה? נכון שלא???!!!! האם אחרי...
אפרים קישון – העולה שירד לחיינו הרצאה מיוחדת ויוצאת דופן ליום השואה. הרצאה מעניינת מרגשת ואף מאוד מצחיקה מלווה בתמונות וסרטונים . הרצאתו של ד"ר רפי קישון על אביו – סיפורו...