לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    חכמת ההמונים ליאור צורף

    “תודה ליאור על חוויה מרגשת .

    ההרצאה הייתה מרתקת: בחומרים,

    בגישה הבלתי אמצעית ובחיבור מידי לקהל .

    זו לא רק החוויה שלי, אלא מיצוי של

    השיחות בגינה לאחר ההרצאה.

    תמשיך לרגש, ללמד ולשנות את חיינו.”

    אילנה ויבל,

    יועצת ארגונית ומאמנת אישית

    “הרצאה מענגת ! היה מרתק, מצחיק וחכם.

    ביקורת קלה קצר מדי לטעמי

    רציתי עוד… “כפיר ברוך, אלקטל-לוסנט ישראל

    ” לעתים רחוקות קורה שהרצאה מקיימת את כל מה שמבטיח הפרומו…

    אבל הפעם ההבטחה קוימה במלואה. היה מרגש, זורם,

    ובעיקר מעורר השראה. ” אילנה היוז, ת.א.ג מכשירים רפואים, קומפויז’יון

    ” תודה על הרצאה מרתקת, מלאה בכריזמה, אנרגיה,

    עם המון טיפים. תודה על החיזוקים להמשיך לחלום,

    זה לא תמיד פשוט כשבונים משהו חדש.

    אבל בהחלט משתלם כי לאושר אין מחיר!” רחל מנדלוביץ , Dancing Manngers

    משובים אלו נכתבו על ידי משתתפים בהרצאות וסדנאות

    שהעברתי בארגונים ובחברות לאחרונה.

    הרצאות וסדנאות מבוקשות:

    חכמת ההמונים והגשמת חלומות

    הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע”י James Surowiecki ובו הוא טוען

    שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים.

    הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותרממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות,

    פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד.

    המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב

    ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים.

    ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED

    ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.

    מהפיכת המדיה החברתית

    השימוש הגובר בפייסבוק וברשתות חברתיות גורם לשינוי בדפוסי ההתנהגות של אנשים רבים.

    מעל 3.5 מיליון ישראלים מחוברים לפייסבוק אשר הופך להיות עבור רבים מהם אמצעי המדיה העיקרי.

    ההרצאה עוסקת בהשלכות השונות שיש למהפכה הזאת על תחומים רבים בניהם עולמות התקשורת,

    שיווק, פוליטיקה, שירות הלקוחות, מיתוג האישי ועוד.

    מיתוג אישי באמצעות רשתות חברתיות הרשתות החברתיות

    מאפשרות לכל לעשות Networking דיגיטלי

    ולהעצים את המותג האישי שלו. הגישה המידית לכמות גדולה

    של אנשים באמצעות פייסבוק, טוויטר ובלוגים

    מאפשרת Networking אפקטיבי בקנה מידה גדול. ההרצאה מציגה

    כיצד ניתן לעשות שימוש במדיה החברתית ככלי

    ל-Networking ומיתוג אישי. בנוסף, היא מציגה את הערך שיש למדיה חברתית

    ככלי לתקשורת בלתי פורמלית בתוך הארגון.

    שיווק דיגיטלי

    עולם השיווק והפרסום נמצא בעיצומה של מהפיכה שנוצרה כתוצאה מהשימוש הגובר באינטרנט ובמדיה חברתית.

    מוצרים כדוגמת Yes Max/Tivo מאפשרים לדלג על הצפייה בפרסומות. במקביל, הפופולריות של הרשתות החברתיות גורמת לכך

    שאנשים רבים מקבלים המלצות על מוצרים מהחברים שלהם. האמינות שהם מייחסים להמלצות של חברים תמיד גבוהה יותר

    מאשר פרסומות ולכן קשה להתמודד. ההרצאה/סדנא מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מרקום ומנהלי פרסום.

    בנימה אישית:

    מחקרים רבים מצאו שהפחד הנפוץ ביותר של בני אדם הוא הפחד לעמוד מול קהל ולהרצות

    (מוות במקום השני ופחד מעכבישים במקום השלישי).

    עבורי הרצאות הם מקור אנרגיה, מקום שבו אני מקבל הרבה יותר מאשר נותן.

    נפלה בחלקי הזכות להרצות במאות רבות של אירועים, החל מקורסים

    לקבוצות קטנות וכלה באירועי ענק בפני קהל של אלפים רבים.

    הדבר המשותף לכל הקהלים הוא הצמא לשמוע סיפורים טובים.

    סיפורים שנותנים השראה ומציגים רעיון חדשני ומעניין.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      הוא והיא יוצאים מהכלים

      תובנות מעולם המוזיקה, הניהול והחינוך ככלים שימושיים בכל ארגון - איך מניעים אנשים? הוא - היא, מנהלים - עובדים, הורים - ילדים,  מורים - הורים, מורים - תלמידים. מפגש בין תובנות...

      אתגר קוביית המשחקים ערן גלמור

      אתגר קוביית המשחקים פעילות גיבוש לצוותים עם ערך מוסף של תרומה לילדים בסיכון בונים, משחקים, מתגבשים ותורמים לקהילה. תיאור הפעילות בסדנה: העובדים נחלקים לצוותים קטנים בונים ומרכיבים קוביות משחק תלת ממדיות. בכל...

      סוכנות שיווק דיגיטלי