לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    הרצאות ליום האישה 2021

    יום האישה 2021 כל ההרצאות הכי חמות מחכות לכן כאן…

     

    חלפה לה עוד שנה ועוד מעט קט נתכנס ונציין את יום האישה הבינלאומי

    פרפקט הרצאות גאה להעמיד לרשותכן מבחר איכותי, מתחדש ומגוון של הרצאות

    עם נשים חזקות אשר מוכיחות פעם אחר פעם מיהו המין החזק בסופו של דבר

    נאחל לכל נשות ישראל והעולם כולו כי תהה זו שנה של עשייה ברוכה לצד חדוות

    יצירה ואהבת אדם, לרשותכן מבחר עשיר של תכנים והרצאות של נשות ישראל

    לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר אטרקטיביות חייגו 052-5952299

    יעל פפר – “גאולה מרצון”

    אילנה ראדה – שיחה מלב אל לב

    שרון אייזן

     

    להיות האישה שאת רוצה להיות

    הרצאה מעצימה, שתוציא אותך מהשגרה

    ותאפשר לך להתחבר לאשה העוצמתית

    שבך במיקוד במה שחשוב באמת.

    הרצאה בגובה עיניים, מתובלת בהומור, כיף, ערך וחוויה

    להיות יותר, לעשות יותר, להשיג יותר ה-שנה .

    איך ליהנות מהדרך.

    איך לזהות ולשחרר חסמים ודפוסים מעכבים.

    איך להתחבר לאישה העוצמתית שבך

    לילך שם טוב – מה שהיה הוא לא מה שיהיה

     

    איריס דרור

    ״ סיפור הכסף שלך – לדעת כסף ״

    ״ אלימות כלכלית – אז מה אם הוא קצת קמצן? ״

    הרצאה/ סדנה חד פעמית  כשכייף ידע וכסף נפגשים:

    ״הכיי(ס)ף ואני , סיפור אהבה״

    שלושתן מעולות לכל פורום נשי, מתאימות מאוד לחודש האישה.

     

    ניר אלימלך – חיה בתוכי

     

    הדס שטייף פשיעה מינית בישראל

    עידית נוידרפר העצמה נשית

    מורן שבתאי – האומץ להיות

    שרי הורביץ – כוח רצון

    שרון רופא אופיר הסיפור האמיתי

    לאכול את הראש – ליליה ירלין

    דר’ רפי קישון

    ההומור הסרטים והחיים של אפרים קישון

    רוני פרידמן תיק אימוץ סודי ביותר

    ענבר עזרי יועצת משפחה

    ג’נטה חבקוק יציאה ממעגל אלימות

    מגע של טבע עם איילת מושל

    מופע חדש ומקסים של אורלי ואיריס לאחר הצלחת המופע ” חייבת משהו מתוק”

    מירב אשכנזי שוברת שתיקה

     

    קורין שביט – גילוי נאות 

    שרונה בן אור – לחיות עם רוצח ולהישאר בחיים

    הראל סטנטון מגיש לכן הרצאה מיוחדת

    ליום האישה והשוויון מגדרי

    על “ממלכת הנשים” ועל היחס לנשים

    בתרבויות שונות

    תוכלו לשמוע בהרצאה “משריפת אלמנות לשריפת חזיות”
    הראל סטנטון, אתנוגרף חוקר תרבויות, צלם “מסע אחר”

    ומרצה בינלאומי לוקח אתכן למסע מרתק בחיי נשים בעולם.

    נושאים לדיון בהרצאה:

    האם אפשר לבנות מערכת יחסים אחרת בין נשים לגברים?

    האם מצבן של הנשים בישראל טוב יחסית לחברותיהן בעולם?

    האם אפשר לנפץ את תקרת הזכוכית

    יובל כספין שר משוררות

    ז’נין בן עמי מוזיקה זה כל הסיפור

    גליה הילגר – “בלב הדתות”

    מאחורי המילים דרורה

    שרון אייזן חשיבה תוצאתית

    הסיפור האמתי עיתונות חוקרת

    דרור עמרני- מספרת סיפורים

    אייד בת- חורין הרצאות עם נשמה

    חוויה מהסרטים ענת שפרן אור

    עדי שמן נשים ביפן

    נירית טורטן מפגשי סטיילינג לנשים

    להראות ולהרגיש צעירה

    שוקה די – נור מספרי סיפורים

    אורית אריאל פלומין – מנהלים אפקטיביים

    לחולל שינוי איילת גנזבורג

    פענוח חלומות יעל צור דרימס

    אישה בקצה העולם רוית נאור

    ילנה צ’ודקוב מוזיקה ממלאה חיים

    שירלי בן שמחון – שפת הגוף והפנים

    הזוהי אישה? דר’ ליאת נצר

    שעשועי אושר – דר’ לילי שעשוע

    מאחורי הקלעים שלי – שירה לילו

    מראה מראה שעל הקיר – זהר אלימלך

    מחפשת אחר הרצאות ליום האישה? יום האישה מתקרב, וזהו הזמן להתעורר ולהתחבר אל עצמנו – ואל הרגשות העמוקים בתוכנו. מדי יום ביומו, אנו מנהלות את העולם – עם אומץ, אמביציה והרבה רצון טוב. כדי לשמור על התחושות הללו, רצוי לקחת חלק בהרצאות מעניינות בנושאים המתאימים בדיוק עבורך. בין אם מדובר באירוע מטעם העבודה ובין אם מדובר במפגש עם החברות הקרובות ביותר, מומלץ לפנות אל “פרפקט הרצאות”. מדובר במרכז ארצי למידע ולהזמנת הרצאות וסדנאות. זאת, תוך התאמת התוכן ונושא ההרצאה לסוג האירוע.

    לבחור הרצאות ליום האישה

    המין הנשי הוא המין החזק – בכך אין כל ספק. החל מהקמת משפחה והבאת ילדים לעולם, ניהול קריירה ופנאי לחברים ולתחביבים – אנו מסוגלות לעשות הכול! במקביל לכל זאת, חשוב להמשיך ולתחזק את האש והחוזק הפנימיים שלנו. כיצד ובאילו דרכים? אחד הפתרונות המומלצים ביותר הינו הרצאות ליום אישה.

    מדי שנה, נחגג יום השנה הבינלאומי, יום חגן של נשים באשר הן ברחבי העולם. כדי לחגוג יום זה על הצד הטוב ביותר, מומלץ להזמין הרצאה מעניינת ומעשירה; הרצאה בזכותה המשתתפות בקהל ירכשו ידע חשוב וכלים לחיי היום-יום שלהן.

    יום האישה הולך וקרב? מחפשת הרצאה במיוחד ליום חשוב זה? כדי לבחור בהרצאה המתאימה ביותר לקהל המשתתפות, רצוי לקרוא את הנקודות הבאות:

    • צמיחה מתוך אסון, יצירת מודעות באמצעות טיפול בפרחי באך, לשמור על אורח בריא וטבעי וכן הלאה – אלו מספר נושאים בודדים מתוך רבים העומדים לרשותכם.
    • כעת, יש לשאול את השאלה הבאה: האם הקהל מורכב מנשים צעירות או בוגרות? האם הן אימהות צעירות? בהתאם לדגשים אלו ואחרים, ניתן יהיה לבחור את הנושא המתאים להרצאה.
    • דגש חשוב לא פחות הינו בחירת המרצה. כדי שתוכן ההרצאה יעבור באופן מעניין ומעורר השראה, רצוי לוודא כי המרצה הינה מנוסה בתחום עיסוקה וכי היא העבירה בעבר הרצאות בפני קהל.

    הרצאות ליום האישה

    הרצאות ליום האישה – האומץ להיות אישה חזקה

    האומץ להיות אנחנו – נשים חזקות, עצמאיות ודעתניות. כדי לרכוש את הכלים שיעצימו אותנו מדי יום, חשוב להשתתף באחת ההרצאות של “פרפקט הרצאות”.

    מחפשות אחר השראה ומוטיבציה בחיי היום-יום? כל שעליכן לעשות הוא לחפש אחר הרצאות לנשים; הרצאות בזכותן תרכשו כלים חשובים, תרגישו מועצמות – ותוכלו לפתוח דף חדש ואופטימי בהרבה. בין אם במסגרת חוג בית, כנס מקצועי ובין אם מדובר באירוע אחר, כדי לבחור בהרצאה המתאימה ביותר, אתן מוזמנות לפנות אל “פרפקט הרצאות”. מדובר במרכז ארצי למידע ולהזמנת הרצאות, סדנאות ואמנים. לרשותכם עומד מאגר תכנים מרשים, איכותי ומגוון למגוון סוגי אירועים וכנסים.

    הרצאות לנשים במגוון תחומים

    בן אדם הוא סך החוויות שהוא עובר בחייו. בשנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר נשים המעבירות הרצאות בתחומים שונים, מספרות על החוויות האישיות שעברו וכיצד צמחו מתוכן. אחרות מעבירות הרצאות וסדנאות בתחומי כלכלה, אקטואליה ומכירות. כל זאת, כדי להעביר הלאה את המסר הבא: כל אישה יכולה להגשים את עצמה בדיוק כפי שהיא שואפת ומעוניינת.

    כדי להעצים את עצמכן ואת חוג הנשים בו אתן מסתובבות, מומלץ ביותר לחפש אחר הפתרון המשמעותי הבא: הרצאות לנשים. מתכננת אירוע מיוחד לכבוד יום האישה? מחפשת אחר הרצאה לעובדות בחברה? מפיקה כנס מקצועי ומחפשת אחר מרצות? בשלב חשוב זה, מומלץ להיכנס לאתר של “פרפקט הרצאות” ולהתרשם לטובה ממאגר התכנים, ההרצאות, הסדנאות והמרצים האיכותיים המופיעים שם.

    הרצאות לנשים – התאמה מדויקת של התוכן לאירוע

    אילו סוגי הרצאות וסדנאות לנשים קיימות? מפגש מרתק עם נשים שחוו אסון וצמחו מתוכו, שיחות על כלכלה וניהול נכון של כספים ועד הרצאות על התקשורת הישראלית – המבחר הוא אינסופי, וכל שנותר לכן לעשות הוא לבחור. כדי לקחת את הצעד הבא לרכישת כלים לחיים, אתן מוזמנות לפנות אל “פרפקט הרצאות”. מרכז זה מחזיק במאגר הרצאות מבוקשות למגוון קהלים ובתחומים שונים.  בין אם ליום האישה, לעובדים, חוגי בית ועוד – צוות “פרפקט הרצאות” ישמח לעמוד לרשותכם. למעשה, צוות העובדים מתגאה במענה מהיר ויעיל, רמת זמינות גבוה, כמו גם התאמת התוכן הרלוונטי לכל אירוע.

    להזמנת הרצאות ליום האישה 2021 חייגו כעת 052-5952299

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

       הרצאות ליום האישה – כל מה שצריך לדעת

      כאשר אתם רוצים להגיע להרצאה, תוכלו לבדוק לגבי מספר הרצאות ליום האישה ולהבין לגבי התחומים של ההרצאות. כאשר אתם רוצים לבחור הרצאה מעניינת, אפשר לבדוק לגבי הרצאה מתאימה לנשים שתעביר לכם את המידע בצורה קצת שונה במידה ואתם לא יודעים מה בדיוק התחום שמעניין אתכם, תוכלו לקבל מידע על הרצאות ליום האישה כדי להבין לגבי מספר נושאים שונים. כאשר אתם בודקים לגבי ההרצאות, חשוב מאוד לקרוא לגבי המרצה שמעביר את ההרצאה ולהבין אם אתם מתחברים לנושאים שהוא רוצה להעביר. בחברת פרפקט הרצאות תמצאו מגוון הרצאות מעניינות ליום האשה.

      אלו סוגי הרצאות ליום האישה קיימים 

      הרצאות ליום האישה יכולות להיות במגוון תחומים מעניינים. במקרה של העצמה נשית, אפשר לקבל מידע על הרצאות שיכולות לא רק להעביר מידע אלא לגרום לכם ללמד נושא בחיים שלכם שמעניין אתכם. במקרה של נשים שרוצות לעשות משהו חדש ומעניין, תוכלו למצוא מגוון הרצאות מעניינות לנשים שיכולות להתאים גם לנושאים שאתם לא מכירים. לפעמים כדאי לבדוק לגבי הרצאות בתחומים שאתם לא מכירים כדי להכיר נושאים חדשים ומעניינים. תוכלו להגיע להרצאות שיתנו לכם הרבה מאוד מידע וגם להעביר ערב של כיף. בהרצאות תוכלו להכיר אנשים חדשים ולהעביר ערב של כיף בצורה מעניינת. גם אם אתם לא בטוחים שמדובר על תחום שמתחבר למה שאתם רוצות ללמוד, לפעמים אפשר לקבל את המידע בצורה קצת שונה. חשוב מאוד לבדוק על המרצה שמעביר את ההרצאות ולבדוק אם הנושאים שהוא מדבר עליהם מעניינים אתכם.

      מידע נוסף חשוב על הרצאות ליום האישה

      אם אתם רוצים להגיע להרצאה, תוכלו להבין האם למרצה יש את הידע בתחום שהוא רוצה להעביר. תוכלו לקרוא על החומר של ההרצאה ולהבין עוד לפני שאתם מגיעים להרצאה האם מדובר על נושא שיכול לעניין אתכם ולתת לכם ללמוד משהו בצורה קצת שונה. בדקו כבר עכשיו לגבי מספר הרצאות שונות וקבלו את המידע החשוב ביותר בפרפקט הרצאות.

      הרצאות לנשים

      אפשר לקבל את המידע החשוב ביותר על הרצאות לנשים ולמצוא את ההרצאה שיכולה לעניין אתכם. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק לגבי הרצאות לנשים הוא לגבי סוג ההרצאה. תוכלו לקבל מידע על מספר הרצאות מעניינות בתחומים שונים ולהבין לגבי המרצה שמעביר את ההרצאה. הסיבה לכך היא שיש מגוון גדול של נושאים, לכן אם תגיע להרצאה שמעניינת אתכם המרצה יכול להעביר את החומר בצורה שתהיה מעניינת. בפרפקט הרצאות תמצאו מצוון הרצאות מעניינות לנשים.

      הרצאות לנשים – מידע נוסף

      אם אתם רוצים להגיע להרצאה בתחום מסוים, תוכלו למצוא הרצאות שמתאימות בעיקר לנשים. אם מדובר בנושאים שמעניינים אתכם, תוכלו לקבל את המידע על מה בדיוק הנושא שעליו ידברו בהרצאה ולהבין אם מדובר בתחום שמעניין אתכם. במידה ואתם לא יודעים מה בדיוק התחום שמעניין אתכם, חשוב לקבל את המידע על מספר הרצאות לנשים שונות ולהבין מה בדיוק הנושא בהרצאה. אם תגיעו להרצאה קצרה, אתם יכולים לבלות ערב של כיף וגם להכיר נושרים חדשים. אפשר לקבל מידע על המרצה ולהבין אם מדובר על מרצה שיש לו ניסיון בתחום שהוא מעביר את ההרצאה. חשוב מאוד לוודא שמדובר על מרצה שאתם יכולים להתחבר לנושאים שהוא מרצה עליהם, כי הרצאה טובה יכולה גם להכיר לכם בנוסף נושאים חדשים.

      הרצאה לנשים בתחום מסוים

      אם את רוצים למצוא הרצאה שיכולה לעניין אתכם בשביל להעביר ערב של כיף, תוכלו לקבל מידע על מספר של הרצאות בתחומים שונים. הרצאות לנשים יכולות להיות מאוד מעניינות, עם זאת חשוב מאוד לבדוק שאתם בוחרים הרצאה בתחום שמתחבר לנושאים חדשים. תוכלו לקבל מידע על הרצאות בתחומים שאתם לא מכירים וללמוד דברים מעניינים. תבדקו לגבי התוכן של ההרצאה כדי לוודא שמדובר על נושאים שמעניינים אתכם. הרצאות לנשים יכולות להיות במגוון של תחומים שונים ולאפשר לכם לבחור את התחום שמעניין אתכם. תוכלו לקבל כבר עכשיו את המידע החשוב ביותר ולבחור את ההרצאה המעניינת אתכם. בנוסף חשוב מאוד לבדוק שאתם בוחרים את ההרצאה שיש לכם חיבור עם המרצה. פנו אל חברת פרפקט הרצאות.

      הרצאות נוספים

      אדוה פרי אבישי הרצאות העשרה

      על המרצה: אדוה פרי אבישי, עורכת דין ומגשרת מוסמכת המוכרת ע"י ארגון האימון הבינלאומי, מוסמכת ע"י לשכת המאמנים. עוסקת באימון אישי, אימון קריירה, אימון מנהלים ואימון במערכות יחסים ובהורות. בעלת תואר שני במשפטים...

      מחשיכה לאור עם ישראל רז

      הרצאות לילדי בתי ספר – "לראות מעבר לאופק" מחשיכה לאור עם ישראל רז אני מזמין אתכם להרצאה חווייתית בה אגיע אליכם לבית הספר ונעבור יחד את הסדנה במציאות ללא מסכים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי