לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    חדשנות כמנוף אסטרטגי

    מטרת ההרצאה:

    הצגת החדשנות, על מרכיביה,

    כנושא בעל חשיבות אסטרטגית

    למנכ”לים ומנהלים בכירים בארגון.

    הצגת כלים, גישות ומודלים לפיתוח,

    טיפוח וניהול חדשנות בארגון.

    אוכלוסיית היעד:

    מנכ”לים ומנהלים בכירים בארגונים עסקיים וארגונים שלא למטרת רווח

    נושאים מרכזיים :

    חדשנות כמנוף לתכנון אסטרטגי- הסביבה העסקית והצורך ביצירת יתרון תחרותי

    בר-קיימא. תהליכי גיבוש אסטרטגיה בארגון.

    חדשנות במוצרים ושירותים- כלים ותהליכים לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים.

    חדשנות בתהליכים- כלים ומודלים לניתוח ושיפור תהליכים ארגוניים.

    חדשנות במודל עסקי- ניתוח חלופות למודלים עסקיים אפשריים.

    הפעלת צוותי חשיבה ופיתוח בארגון וישום תהליך פורמאלי בארגון לניהול חדשנות.

    ניהול שינויים אסטרטגיים.

    פרופ’ יעקב קדם,

    במהלך יותר מ-35 שנים, ליווה מעל 300 ארגונים בארץ ובחו”ל,

    בישום שיטת המצוינות חדשנות ושיפור ההישגים וכן הרצה בפני אלפי מנהלים בנושאים

    של שיפור איכות, מצוינות ושיפור מתמיד של הישגים.

    פרופ’ קדם הינו נשיא של חברת INTEPRO, חברה בינלאומית מובילה בתחום ההדרכה

    והייעוץ האסטרטגי לתעשייה,ארגוני שירות ומלכר”ים. כמו כן מרצה פרופ’ קדם במוסדות אקדמיים

    ובמכונים להכשרה ופיתוח מנהלים ברחבי העולם.

    חבר סגל בכיר במחלקה להנדסת תעשיה וניהול-שנקר, בי”ס גבוה להנדסה ולעיצוב.

    פרופ’ לניהול באוניברסיטת NYU-Polytechnic מניו-יורק ובאוניברסיטת Thames Valley בלונדון.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      הרצאות באמנות

      האם האמנות של תקופתנו היא אמנות "בגדי המלך החדשים"? הבטחה לבגד מלכות מפואר שהוא תרמית ואחיזת עיניים? מעשה האמנות נמצא- בפער בין כוונת האמן לתוצאה הסופית ולמבטו של הצופה. והשאלות שעולות: מה הוא עולם האמנות? מיהו...

      חשיבה יצירתית מאמר

      חשיבה יצירתית – משחק החיים הרבה יותר קל לפרק אטום, מאשר לפרק דעה קדומה (אלברט איינשטיין). זה לא סוד שכולנו נצמדים להרגלים ולשגרה. אנחנו אוהבים דברים נגישים ונוחים לנו,...

      סוכנות שיווק דיגיטלי