לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    פיתוי ותוצאה מפגש לבתי ספר יעל פפר

    “פיתוי ותוצאה” מפגש מרתק וחשוב המיועד לתלמידי תיכון בבתי הספר בישראל

    לאורך שש שנים מרצה יעל פפר ומנחה סדנאות בבתי ספר, חברות וארגונים בארץ ובחו”ל.

    פיתויים:

    גיל ההתבגרות הוא הגיל בו אנחנו בוחרים ומכוונים את חיינו על פי קבוצת “השווים”.

    זהו הגיל בו אנו מעצבים את אישיותנו הבוגרת אל מול החברים בתיכון, האשליה הנוצרת ע”י מדיה רחוקים מהמציאות, אך לפי תפיסת עולמם של המתבגרים, המציאות הווירטואלית הפכה והייתה מודל לחיקוי.

    הרדיפה אחר לייקים, שיתופים ותגובות ברשתות החברתיות חושפת את המתבגרים ללחצים חברתיים ולו כדי להיות שייך לקבוצה.

    יעל מרצה בפני תלמידי שכבת י”א תיכון “רמון” גדרה

    להלן תתי נושאים מתוך ההרצאה פיתוי ותוצאה:

    שרלטנות: פער גילאים, מחמאה/הטרדה, הטמעת פחדים בכיסוי מילים יפות ומפתות, גילוי הזדהות בזמן תכנון ביצוע פעולה לניצול, עידוד הנוער לקבלת סיוע מאנשי המקצוע.

    כיבוד אב ואם: המרד בהורים מתבטא במלא עצמתו בגיל ההתבגרות. בהרצאה מחזקת יעל את חשיבות ההורים והדרתם, מתן כבוד והערכה תך מתן דוגמאות מחייה.

    ההרצאה תתמקד גם בלמידת ההרגלים המעכבים את ההצלחות שלנו, הישגים אל מול כישלונות, הרצון להרגיש שייכות והניצול שעומד מנגד, ה”כן” וה”לא” בחיינו – איך אני עושה בחירה מודעת, מיהם אותם האנשים שעלינו להיזהר מפניהם והיכן אנו פוגשים אותם, מניפולציה רגשית ועד כמה אנו חשופים אליה, מהו יחס מכבד בינו לבינה – קנאה (חולנית) המתפרשת לרבים כאהבה גדולה.

    ביתכם הוא מבצרכם: לסמוך על האחראים עלינו אנשי חינוך ועוד.

    מה זו כת: להרגיש שייך אבל לבד, כיצד ניתן לעמוד בלחץ הסביבתי , החברתי ?

    הפיתוי: פער גילאים ומהו טומן בחובו, פרקטיקה מעשית.

    לסיכום:

    ההרצאה עוסקת במודעות עצמית ובלקיחת אחריות על חיינו.

    נקודות למחשבה מתוך ההרצאה:

    • האשליה של העולם המושלם של המדיה החברתיים.
    • הרדיפה אחרי ה”מקובלות” דימוי עצמי האם זה טוב או רע?
    • איפה הגבול שאנו שמים לעצמנו רק כדי שיאהבו אותנו – תחושת ה”שייכות”.
    • איך מזהים את נורות האזהרה למצבי מצוקה.
    • מניין שואבים את הכוח לעשות את הבחירות הנכונות?
    • ניצול בני נוער – איך לזהות שרלטנים ונוכלים המנסים לפתות אותנו בדרכיהם המניפולטיביות ?
    • תמימות אינה שייכת רק לילדים – היא תופסת בכל גיל.
    • ביטחון עצמי- חוצה גבולות

    ביקורות על ההרצאה:

    “הרצאה מדהימה, ממגנטת ומעוררת תרתי משמע, אפילו שבועיים אחרי ההרצאה דיווחו לי כי עדיין חושבים על ההרצאה ועל המסר החזק שיעל מצליחה להעביר.

    בסופו של דבר כל מה שקורה זה לא סוף העולם. תמיד אפשר למצוא דרך יצירתית לתקן אף פעם לא לוותר, לעצמך או על עצמך. וחשוב מכך, זה יכל לקרות לכל אחד ואחת מאתנו…”

    גלית לוי – גל הפקות אירועים לארגונים

    “עולה על הבמה אשה, שמדברת ומשתפת אינטואיטיבית, בחכמה, בחן, באמת ובשיח מהלב. אודות השנים הלא פשוטות שעברה, על הרמייה וההשתלטות על מוחה ושאר נשותיו של גואל רצון.

    בעיניי, יעל פפר אשה חכמה, מעוררת השראה, ובהחלט יש לה מה לצעוק לעולם ובפרט לילדים ונערים אודות כתות ואודות שיטות השעבוד של המוח שמשתמשים בהם בחכמה כאשר הם מזהים מצוקה נפשית כלשהי אצל אנשים, שלימים הופכים להיות משועבדים מנטלית. בחן, בהומור, בפתיחות בגילוי לב מעורר השתאות יעל מרצה ומלמדת אותנו משהו משמעותי על החיים. הדבר שאני לקחתי מהרצאותיה הוא שתמיד….אבל תמיד….אחרי כל שקיעה…..יש זריחה נוספת חדשה! אני ממליצה בחום גדול על הרצאותיה.”

    מירי גלזר – מורת דרך ויוצרת שיטת “מזווית אחרת” – פיתוח אימון ותקשורת

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      בתי ספר נוספים

      ארז חסון מרגלים בשירות המדינה

      ארז חסון: התגייס לשירות הביטחון הכללי בשנת 1992 ובמשך 26 שנים מילא שורת תפקידים מבצעיים כרכז מודיעין ובהמשך כמנהל רכזים באזור רמאללה בתחום של גיוס מקורות אנושיים (יומינט) לאיסוף מודיעין לסיכול פיגועי...

      מנהיגות חינוכית רפי דהן

      מנהיגות חינוכית – ישראלית – מסע אישי הרצאה מעוררת השראה: מנהיגות חינוכית-ישראלית, מסע אישי הרצאה מרתקת על מסע חינוכי-ישראלי שמתחיל סיפור עלייה  מאתגר, חובק אירועים מכוננים של המחבר ושל מדינת ישראל ועם תובנות...

      אהד גלבוע - שיפור הזיכרון

      כולנו רוצים לזכור יותר, כולנו מסוגלים לזכור יותר, הרבה יותר.. אתם מוזמנים למפגשים חוויתיים, בהם מתוודעים לשיטה ייחודית להעצמת הזיכרון. המפגשים כוללים התנסות מעשית של כל משתתף. השיטה מבוססת על פיתוח טכניקת זיכרון...

      סוכנות שיווק דיגיטלי