לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    פרופסור יורם יובל

    פרופ’ יורם יובל הוא פסיכיאטר, חוקר מוח ופסיכואנליטיקאן.

    מרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בי-ם ושייך

    לסגל ההוראה של המכון הפסיכואנליטי ע”ש אייטינגון בירושלים,

    יובל נמנה בסגל אגף לרפואת המוח – בי”ח הדסה עין כרם.

    הכשרתו הרפואית והמדעית ותחומי הידע בהם הוא שולט, בשילוב יכולתו ללמד נושאים מדעיים מורכבים בשפה מובנת לכל מאזין, הפכו את יובל לאחד המרצים המבוקשים והפופולריים בישראל.

    מנחה מזה שנים רבות את תכנית הראיונות המצליחה ‘שיחת נפש’ בחינוכית ובערוץ 8.

    ליובל טור קבוע במוסף סוף השבוע של ‘ידיעות אחרונות’, ופינה קבועה בתכנית 

    “העולם הבוקר” עם אברי גלעד והילה קורח.

    הרצאות הדרכה וכנסים

    לא מחכים לאראלה – איך הופכים לעובד מצליח?

    מה קובע מי יצטיין במקום העבודה? האם המוכשרים מצליחים, או שיש תכונות אחרות, חשובות הרבה יותר? האם ישנן דרכים מדעיות לשפר את המזל? מה מאפיין אנשים שהצליחו כמו בגין, צ’רצ’יל, מייקל ג’ורדן וסטיב ג’ובס? מה סודם של אלה שמתקדמים במקום העבודה? האם לכל אחד מאתנו יש ייעוד בחיים, שבו הוא יצטיין ויצליח? ואיך מוצאים אותו? בהרצאה מרתקת זו מביא פרופ’ יובל את מיטב התובנות שיש למדע להציע בנושאי הצלחה מקצועית והגשמה עצמית עם דגש על עולם העבודה.

    עובדים ממאדים, עובדות מנוגה – מוח נשי, מוח גברי והשפעתם על מקום העבודה

    לא תמיד קל לנשים וגברים להבין אלה את אלה, וזה נכון לא רק בזוגיות אלא גם במקום העבודה. מדוע? האם קיים שוני מוחי בין המינים, והאם הוא משפיע על התפקוד ועל הפרודוקטיביות? כיצד המגדר משפיע על האופן שבו אנו מגיבים ללחצים, ועל סגנון הניהול? מהם האזורים במוח המשתתפים בפענוח רגשות ובוויסות רגשי, וכיצד להיעזר בהם? ההרצאה של פרופ’ יובל מציעה סקירה מקיפה ומרתקת של שאלות אלו מנקודת מבט עכשווית. ההרצאה משלבת תובנות פסיכולוגיות, ממצאים נוירוביולוגיים, וסיפורים מחדר הטיפולים, על מנת להגדיל את המשותף, להבין את השונה, ולשפר את היחסים בין המינים במקום העבודה.

    מי כאן האבא והאמא? – מה ניתן ללמוד מהורות על ניהול עובדים

    האם קריירה חייבת תמיד לבוא על חשבון ההורות, ולהפך? – לא בהכרח. לפעמים שתי המשימות הגדולות הללו של חיינו יכולות להעשיר זו את זו: תובנות מעולם ההורות יכולות לשדרג את היחסים בין מנהל לעובדים, ובין עובדים לבין עצמם. יחסי עבודה בנויים על התשתית של מערכות היחסים הראשונות שלנו – עם הורים ועם אחים. מחקרים פורצי דרך על יחסי הורים וילדים העלו בשנים האחרונות ממצאים מפתיעים שיכולים להגביר מוטיבציה ופרודוקטיביות, להקטין מתחים, ולשפר את התקשורת בין הדורות במקום העבודה – וגם בבית. בהרצאתו מביא פרופ’ יובל תובנות מדעיות חדשניות ומרתקות העשויות להפוך אותנו למנהלים, עובדים, וגם הורים טובים יותר.

    אושר כמפתח למצוינות וחדשנות – המדריך לעובדים מאושרים

    מנהלים ועובדים מאושרים הם פרודוקטיביים, יצירתיים ומצליחים יותר. אבל מה קובע את רמת האושר במקום העבודה, ובחיינו בכלל? האם ניתן להגדיל את אושרם של עובדים, גם מעבר לבונוסים ולרכב הצמוד? וכיצד עושים זאת? האם יש אנשים שנולדו להיות מאושרים? מדוע הפראיירים לא מתים, מדוע מי שעובד קשה מאושר יותר, והאם אפשר ללמוד – ואפילו ללמד – איך להיות מאושרים? הרצאה מרתקת, מלאת ידע, תובנות ותשובות מפתיעות לשאלות אלו.

    המנהל כמטפל – שיפור היחסים בזוגיות המקצועית

    המנהל החדש אינו רק בוס – עליו להיות גם מקור לתמיכה והדרכה, דמות שמזדהים אתה, ולפעמים גם איש סוד. מנהלות ומנהלים מצליחים הם אלה שיודעים לחשוף את הפוטנציאל הייחודי הגלום בכל אחד מן העובדים שלהם, לגייס את המוטיבציה שלהם, לשחרר את היצירתיות שלהם, ולעזור להם להגשים את עצמם בצורה מיטבית במקום העבודה — וגם מחוץ לו. מה ניתן ללמוד מעולם הטיפול הנפשי על מנת לשפר את מערכות היחסים בין מנהלים לעובדים? בהרצאה חדשה זאת, הכוללת תובנות פסיכולוגיות וסיפורים מחדר הטיפולים, מלמד פרופ’ יובל את שומעיו כיצד לא לקבל “אפס ביחסי אנוש”. הוא מסביר בשפה מובנת וברורה על העברה, השלכה, הנעה, הזדהות, גבולות ואמפתיה, מלמד כיצד לנהל קונפליקטים, ואף מגלה את סוד הסיום הטוב.

    מדעי המוח של שיווק במדיה החברתית – הקשר המפתיע בין מדיה חברתית, שיווק והמוח שלנו

    איך הפכנו כולנו למכורים למדיה חברתית? האם נוכל לוותר על כך? האם שיווק בפלטפורמות חברתיות אפקטיבי יותר מאשר במדיה האחרות? האם ואיך זה קשור לדרך שבה המוח שלנו עובד? הרצאה זו עוסקת בעובדות פסיכואנליטיות שאנשי השיווק והמכירות צריכים לדעת על תפקוד המוח האנושי על מנת לייעל את יעילות הקמפיינים הפרסומיים והמאמצים השיווקיים שלהם. ההרצאה נותנת כלים מדידים ליישום מיידי, כדי להפעיל על קהלי היעד שלנו תהליכים רגשיים, שיתרמו לאפקטיביות של כל מסר, יצרו את ההנעה הפעולה הרצויה, ויגרמו לתוצאות מיידיות. בעזרת הבנה של סט הרגשות שניתן להפעיל, ואיך יוצרים ביניהן את התמהיל הנכון – מצליחים המפרסמים הגדולים בעולם, הפוליטיקאים והארגונים – לייצר הצלחות, אשר לא יכלו להתרחש לפני המצאת המדיה החברתית. רכישת כלים אלה קריטית להצלחה של כל אחד מאיתנו – להצעת מחיר להרצאה זו אנא צרו עמנו קשר.

    הרצאות העשרה ורווחה

    שיחת נפש – ישראל על ספת המטפל

    בתכנית הראיונות המצליחה שלו, “שיחת נפש”, פגש פרופ’ יובל למעלה מ-150 נשים וגברים שכולנו מכירים לשיחה אינטימית. הוא גילה שהמציאות – מה שסיפרו לו על ילדותם, על משפחתם ועל חייהם בארץ הזאת – עולה על כל דמיון. בהרצאה, המלווה בקטעי וידאו, יחלוק פרופ’ יובל את הרגעים המרגשים ביותר מן התכנית, ואת התובנות שלו על ילדות ישראלית והורות ישראלית, על זהות ועל זיכרונות, על אהבות ושנאות, הצלחות וכישלונות, פערי הדורות, וגם על חלומות ותקוות.

    איך להיות מאושר בשיעור אחד – המיטב ממדעי האושר

    כולנו רוצים להיות מאושרים, אבל מה שהופך אנשים למאושרים הוא לא מה שחשבנו. מה ההבדל בין אושר להנאה? האם אושר הוא חוויה או פעולה? מתי האהבה תהפוך אותנו למאושרים? ואיך האושר מקודד במוח? בסדרה ששודרה בערוץ 2, “איך להיות מאושר בשישה שיעורים”, הביא פרופ’ יובל את מיטב התובנות המדעיות על הדרך אל האושר. התחום מתחדש בקצב מסחרר, ובהרצאה זאת חוזר פרופ’ יובל אל הנושא האהוב עם כלים מעודכנים, שיעזרו לנו להיות מאושרים יותר.

    הצלחה כדרך חיים – אפשר ללמוד להצליח

    עכשיו זה מדעי: כישרון יוצא דופן אינו תנאי הכרחי להצלחה. אבל מהי בכלל הצלחה? לעשות קריירה מרשימה, להרוויח הרבה כסף, להיות שם דבר בתחומך, או אולי להקים משפחה מאושרת? כפי שעשה בסדרה ששודרה בערוץ 2, “איך להצליח בשישה שיעורים”, בהרצאה זו בוחן פרופ’ יובל את הידוע על הצלחה והדרכים להגיע אליה, נותן מדריך שימושי למי שרוצה להצליח יותר במה שחשוב לו.

    סודות הזיכרון – על פלאי הזיכרון האנושי, איך לשפר אותו, ואיך לא לאבד אותו

    בהרצאה זאת נצא למסע בעקבות הזיכרונות שלנו. מה זה בעצם זיכרון? האם הזיכרון הוא מחסן או בית חרושת? מדוע לא תמיד ניתן לסמוך עליו? ואיך אפשר לשמור עליו ולשפר אותו? פרופ’ יובל מסביר בהרצאה כיצד בנוי הזיכרון האנושי וכיצד הוא מקודד במוח. הוא מספר על אנשים שאינם יכולים לזכור ואנשים שאינם יכולים לשכוח, עורך לנו היכרות עם ד”ר אלצהיימר, ונותן עצות שיעזרו לנו לא לפגוש אותו בהמשך החיים…

    המוח שלו, המוח שלה – איך יוצאים מזה?

    זוגיות מאושרת היא אתגר עצום, לאור ההבדלים בין המוח של נשים וגברים. מדוע היא זוכרת את כל מה שנאמר בריב מלפני שבועיים, שאת קיומו הוא מזמן שכח? איך המוח קשור לזוגיות שלנו, ומדוע נשים וגברים רוצים דברים שונים? בהרצאה זאת נערוך היכרות עם המוח הגברי והמוח הנשי, ונלמד כיצד ניתן לעזור לשניהם לחיות יחד בשלום – ואפילו לאהוב את זה.

    נפלאות התבונה – מה שכל אחד צריך לדעת על המוח שלו

    המוח האנושי הוא פלא שאין דומה לו ביקום. בשנים האחרונות חלה התקדמות אדירה בהבנת המוח, ויש לה השלכות על החיים של כולנו. כיצד ניתן לשמור על מוח צעיר גם בגיל מבוגר? מהי אינטליגנציה, מה מקומם של הרגשות במוח, כיצד סגנון ההורות שלנו משפיע על מוחם של ילדינו, ואיך כל זה קשור למוח הגמיש? פרופ’ יובל עונה על שאלות אלה מנקודת המבט הייחודית שלו, המשלבת בין מדעי המוח למדעי הנפש.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      אמיר הלמר שפת גוף עסקית

      ד"ר אמיר הלמר בעל תואר ראשון במנהל עסקים. בעל תואר שני במנהל עסקים – שיווק. בעל דוקטורט בפילוסופיה. תלמידו של פרופ' פול אקמן – אנתרופולוג בשפת גוף. בהרצאותיו מלמד ד"ר אמיר הלמר את עקרונות...

      אלי גלפרין במופע

      מופע חדש ייחודי, אותנטי וקורע מצחוק! השחקן והקומיקאי אלי גלפרין במופע חדש, אינטליגנטי ובעיקר מצחיק על החיים בארץ הזו ובכלל.. ידיעות תקשורת: אלי, אוי אלי אלי, איזה איש מצחיק! עוד באותו הערב...

      ניהול אנשי מכירות

      גלעד הוא יועץ, מדריך, מאמן ומרצה מקצועי בתחומי ניהול המכירות והמכירות מן השורה הראשונה בארץ. מייסד ומנכ'ל של חברות גלעד ייעוץ והדרכה מעניק לארגונים עסקיים הזדמנות לפרוץ דרך במכירות באמצעות...

      סוכנות שיווק דיגיטלי