מאומצת סיפורה המרתק של בר
"מאומצת" - סיפורה המרתק של בר, ומרי – אמה המאמצת – על המסע לברזיל בעקבות המשפחה הביולוגית. בר ומרי מקיבוץ עברון יספרו לכם על המסע המיוחד שלהן, כאשר הסיפור יתחיל לפני...
עבודה עם ילדים ונוער, מפגישה את אנשי החינוך עם אין-ספור סיטואציות מורכבות בסביבת עבודה מאתגרת. התקשורת הבלתי מילולית של המורה כלפי תלמידיו,
מול הורים, קולגות ומנהלי בית ספר, היא גורם מכריע בהצלחתו של המורה להביא לקידום תלמידיו וקידום האישי שלו.
העברת מסרים: העברת מסרים ותכני לימוד משכנעים בכיתה על ידי שפת גוף נכונה של המורה.
קריאת האחר: איך לקרוא כוונות, מחשבות ועמדות של תלמיד,מבלי שיאמר מילה?
איתור מצוקות: זיהוי סימנים חריגים בשפת גופו של התלמיד, בהשוואה לשפת גופו הנורמטיבית וסגנונו האמתי.
יחסי הורה-מורה: יצירת תקשורת בלתי מילולית המסייעת להשגת הבנות וגישור פערים, ביחסי הורה-מורה.
שפת גוף בקבוצה: מחוות גוף והבעות פנים של ילדים ומתבגרים, כפרטים בתוך קבוצה.
טיפול בהתנגדויות: הימנעות מעימות ונטרול התנגדויות מול תלמיד והורה, על ידי שפת גוף נכונה.
טיפול באלימות: זיהוי מקרי אלימות בתוך בית הספר לפני התרחשותם ומניעתם בטרם עת.
סימולציות: צפייה בסרטונים וניתוחם בכיתה תוך הצפת נקודות דיון רלוונטיות. משחקי תפקידים המאפשרים תרגול מעשי בכיתה ומתן משוב אישי לשימור ושיפור.
פרזנטציה: מהי פרזנטציה מנצחת של מורה? כיצד ניתן למנף את שפת הגוף לטובת הקשבת הקהל?
משך הסדנה: שלושה מפגשים בני 2.5 שעות.
כמות משתתפים: עד 20 איש.
הסדנה מפגישה אנשי חינוך (מתחום הניהול, הייעוץ, ההוראה והפיקוח) עם שפת הגוף, ככלי המקדם יצירת תקשורת על בסיס בניית יחסי אמון, המהווים נדבך משמעותי בעבודה החינוכית-שיתופית.
"מאומצת" - סיפורה המרתק של בר, ומרי – אמה המאמצת – על המסע לברזיל בעקבות המשפחה הביולוגית. בר ומרי מקיבוץ עברון יספרו לכם על המסע המיוחד שלהן, כאשר הסיפור יתחיל לפני...
חיים רוטר מציע עבורכם הרצאות וסדנאות , מתחום עוצמת הזוגיות החווייתית או בעברית פשוטה, איך לחוות זוגיות כזאת, שכיף להיות בה לאורך זמן! ההרצאות והסדנאות מותאמות – לקהל פנויים לקראת זוגיות בכלל, לקראת...
חמי רודנר נולד וגדל בקיבוץ גבעת ברנר, שם הקים את להקת ‘איפה הילד’ שבשנות ה-90 זכתה להצלחה והייתה מהנציגות הבולטות של גל הרוק ששטף את המדינה. הקליט חמישה אלבומי אולפן כזמר סולו, מ-09 מקליט ומופיע שוב...